Probeer maar eens een niet al te grote kamer zonder groothoeklens op de foto te krijgen. Niet te doen. Maar dat doet niets af aan het feit dat makelaars die mega bedragen aan courtage niet even hebben kunnen gebruiken om te investeren in een groothoek zonder fish-eye effect.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:49 schreef Vlindur het volgende:
[..]
3x!
Ik snap ook echt niet waarom Makelaars die foto's altijd zo verneuken met bijvoorbeeld een groothoek lens. Daar word het plaatje echt niet mooier op in de meeste gevallen
quote:Op zondag 28 juni 2009 15:49 schreef fokkieslim het volgende:
http://images.funda.nl/valentinamedia/009/851/474_groot.jpg#Foto
Hoe vond je het?
Gweldig je mag een beertje uitzoeken.
Meer heb je toch niet nodig als je zo'n foto hebt??quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:50 schreef devlinmr het volgende:
Stel je bent op zoek naar een huis van ongeveer 1.5 miljoen in de omgeving Rhenen (al zou ik niet weten waarom), dan wil je toch weten hoe het huis eruit ziet, maar wat voor foto's krijg je?
Nou zulke:
[ afbeelding ]
en als detail:
[ afbeelding ]
klikkerdeklik
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:24 schreef error_404 het volgende:
[..]
Staat daar nou en beveiligingspoort...?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef antartica het volgende:
Leuke woonboerderij in Olderbekoop
klikk
kookeilanden hadden ze vroeger dus ook al.....
Wel lief dat ze onderstaande kamer al hebben ingesmeerd met voorstrijk voor het stucen wat volgende bewoners wellicht willen doenquote:
OMGquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:58 schreef Guppi het volgende:
Van dit huis raak je gewoon ondersteboven..!
[ afbeelding ]
En waarom? WAAROM????![]()
[ afbeelding ]
waar staat deze? in australie?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:58 schreef Guppi het volgende:
Van dit huis raak je gewoon ondersteboven..!
Ik snap niet dat je dan lekker kunt zittenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral de wc staat op een aparte plaats..
Ik had een keer iemand als patiënt in behandeling die steeds half flauw viel in de badkamer. Ik doorvragen, uiteindelijk tijdens een thuisbehandeling de badkamerdeur opengetrokken en tsja, toen had ik dezelfde aanblik als in deze badkamer... Tegeltjes heeft ze toen gauw wit geverfd, probleem overquote:Op zondag 19 juli 2009 14:20 schreef lady-wrb het volgende:
hahaha die kleur tegeltjes had ik ook in mijn eerste koophuis. vreselijk dat aqua
Ik vind het niet echt lelijk voor een doucheruimtequote:Op zondag 19 juli 2009 09:27 schreef Tazz het volgende:
"geheel betegelde badkamer met ruime douche en wastafel "
alleen de kleur..
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |