Krijg je van me tegoed ok? Nu ga ik eerst even snel wat eten.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:07 schreef IHVK het volgende:
Maar Arya nu ben ik eigenlijk heel erg benieuwd naar jouw mening over Mousavi en de protesten.
Je laatste analyse was heel interessant.
gast, het is no way no how mogelijk zoveel stemmen te verwerken. Stel dat er 1000 stemmen zijn uitgebracht in een bepaald stemlokaal, ze zijn daar echt niet met 30 man aan het tellen hoor. Daar heb je wel meer dan een uurtje voor nodig. Dus nee, dit kan niet eerlijk verlopen zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:43 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik denk dat er méér dan 1 persoon op 1 locatie zijn geweest die hebben geteld.
Best indrukwekkend.quote:
Wat is dit nou weer voor onzin? Met zulk soort onzinnige uitspattingen is het een stuk moeilijker jouw posts serieus te nemen.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:13 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Best indrukwekkend.
In Nederland was ie dood geweest. Keurig, humaan, tolerant opgelost door die Iraniers. Die paar rake klapjes vind ik ook wel kunnen, part-of-the-deal.
Nou ik geloof niet dat een boze feyenoorder tussen z'n vrienden komt en een gevallen politieagent eruit trekt om hem te gaan verzorgen (zie bijv. de agenten die de laatste decennia zijn gestorven door hooligan geweld - in europa).quote:Op maandag 15 juni 2009 15:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin? Met zulk soort onzinnige uitspattingen is het een stuk moeilijker jouw posts serieus te nemen.
Neem de rest van het topic is door.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin? Met zulk soort onzinnige uitspattingen is het een stuk moeilijker jouw posts serieus te nemen.
Huh?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ok, eetze.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Krijg je van me tegoed ok? Nu ga ik eerst even snel wat eten.
Ja precies ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:19 schreef Zith het volgende:
[..]
Nou ik geloof niet dat een boze feyenoorder tussen z'n vrienden komt en een gevallen politieagent eruit trekt om hem te gaan verzorgen (zie bijv. de agenten die de laatste decennia zijn gestorven door hooligan geweld - in europa).
Dat lijkt me wel echt waar, als je de foto's van de gewonden en de ravage na afloop ziet. Tehran Universiteit schijnt nog steeds omsingeld te zijn door een gigantische groep Baseej, dus die zullen vanacht wel weer proberen binnen te komen.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:26 schreef Unrealist- het volgende:
# Students have been murdered last night in Tehran University Dorms, it's true and they will kill more ppl if they gather today.#iranelectionongeveer 4 uur ago from web
erg als het waar is maargoed het is twitter dus het kan ook complete onzin zijn.
Damn. Ik zal ff de foto's bekijken zo als ik ze kan vinden.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel echt waar, als je de foto's van de gewonden en de ravage na afloop ziet. Tehran Universiteit schijnt nog steeds omsingeld te zijn door een gigantische groep Baseej, dus die zullen vanacht wel weer proberen binnen te komen.
ireportquote:The picture is taken early this morning in front of the
University of Tehran shows a student from university is being stabbed And his trout Cut by the Bassige secret service and Qudes Secret service from Passdaran. After his trout cut open the Bastards the turned the young student’s face toward the university gates and other students and loudly announced that if they don't disperse this will also will happen t6o them. Death to these murderers and their dictator bosses. Now we have your faces and soon we will be doing the same to you as you did to our Friends and heroes. (notice the bloody Knife in the hand of the murderer). something new also is appearing around university area in Tehran. lots of tall black masked man that are speaking Arabic. they seem to be from Lebanon Hezbolla.
Veel verschillen ze ook niet in essentie.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:31 schreef RechtseRukker het volgende:
Gisteren 'gelachen' toen de Nova-journalisten uitgezet werden,
Heel Wilders stemmend NL schaarde zich achter Achdinejad, aan de commentaren te zien in zijn lijfblad de Telegraaf
De twee mensen om hem heen hebben een mes in de hand en daaromheen nog meer politie en 'burgers' met knuppels en z'n hoofd/nek/schouders worden ook vastgehouden aan de armen te zien..quote:Op maandag 15 juni 2009 16:10 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
ireport
Heb echt geen idee hoe betrouwbaar iReport is. In ieder geval een heftig verhaal. Op de site staat ook een plaatje van een man die een mes vast houdt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)itgezet__.html?p=3,1quote:Op maandag 15 juni 2009 16:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Veel verschillen ze ook niet in essentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |