Royal Sadness!! Ik heb even gereageerd door te posten dat ik "van horen zeggen heb dat het strand wel fijn is die tijd van het jaar!", maar ik verwacht enkel boze reacties.quote:De zomer komt er weer aan, wat voor sommigen weken van pure verveling kan betekenen (daar val ik dus ook onder). Om het wat makkelijker te maken bestaan -natuurlijk- de computergames alleen... met welke games houd je je makkelijk een week of 6 (tot 10) bezig?
dat vroeg ik me ook af zat alleen te twijfelen of ik dit zij in dit toppicquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:23 schreef sinadO het volgende:
Wat deed jij met al je coolheid dan op Tweakers, nerd dat je d'r bent?
Maar wel zelf 115 posts gemaakt op Tweakers.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:18 schreef kthxbye het volgende:
blablablabla
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:21 schreef Terpentin07 het volgende:
Typisch fokker.Over andere mensen lachen maar zelf een groot sociaal deficit hebben.
Ts zit op het strand met z'n laptop in het tentje te lachen om tweakers, die heeft geen tijd voor dat soort activiteitenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:00 schreef MervinMinky het volgende:
TS, dan heb je wel de chickies op het strand voor jezelf aangezien de potentiële concurrenten druk aan het gamen zijn thuis
Sterker nog, ik stuur dit bericht vanaf mijn telefoon terwijl ik in de tuin zitquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:03 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Ts zit op het strand met z'n laptop in het tentje te lachen om tweakers, die heeft geen tijd voor dat soort activiteiten
Misschien kan jij in je zomervakantie een taalcursus doen? Of jezelf van kant maken zodat het gemiddelde IQ in Nederlands weer enigszins omhoog gaat.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:24 schreef crime2kill het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook af zat alleen te twijfelen of ik dit zij in dit toppic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |