Lees m'n vorige post. Ik zeg dat het niet om het aantal keren gaat, want het is beter als het minder voorkomt, dan kun je het makkelijker aanpakken.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En indien dat veel is, waar ze dan in godsnaam woont.
Op wat voor plekken kom jij?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vingeren eeeeeeeeeerg vaak, rukken iets minder, neuken ook wel minstens 3x
Het gaat niet om het aantal keren, het is alleen maar goed als het minder is, dan kun je het makkelijker aanpakken.
Ik zie het nooit?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vingeren eeeeeeeeeerg vaak, rukken iets minder, neuken ook wel minstens 3x
Het gaat niet om het aantal keren, het is alleen maar goed als het minder is, dan kun je het makkelijker aanpakken.
Vingeren 1x in de mac, dat verpeste m'n hele eetlustquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:27 schreef Py het volgende:
[..]
Op wat voor plekken kom jij?
Waar heb je die dingen gezien?
Als het openbaar is.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat is trouwens oversekst? Seks is heel natuurlijk hoor.
Je hebt gelijk. Als we samen met strings alle religieuze uitingen, inclusief hoofddoeken, keppels en baarden verbieden, zijn we allebei gelukkig.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is het juist! Dit soort vreeeeeemde dingen zie je overal. Of ik moet met m'n ogen dicht gaan lopen.
Ik volg je niet helemaal meer, eerder zei je dat een string in het openbaar verboden moet worden en dat de mensheid daar beter van wordt. Nu zeg je dat je geen problemen hebt met tanktops en korte rokjes en dat een string minder oversekst is?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een string ziet er minder snel oversekst uit dan een tanktop of kort rokje (zijn ook grenzen).
En daarbij komt ook nog, dat korte rokjes er bij bepaalde mensen oversekst uitzien en bij andere mensen weer niet. Het wordt dan wel lastig controleerbaar
Ik zoek het ook niet op hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie het nooit?![]()
Of zoek ik het gewoon niet op.
Oeps, die zin is verkeerd. Er hoorde te staan dat rokjes en tanktops minder oversekst zijn dan strings.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:30 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal meer, eerder zei je dat een string in het openbaar verboden moet worden en dat de mensheid daar beter van wordt. Nu zeg je dat je geen problemen hebt met tanktops en korte rokjes en dat een string minder oversekst is?
Stel je wat meer open voor de liefde van anderenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vingeren 1x in de mac, dat verpeste m'n hele eetlust![]()
Het was dan wel "droog" vingeren, maar het blijft walgelijk. En de rest in Amsterdam en 1x bij mij in de buurt, ook een keer door een Turk
Dus omdat iemand een plaatje post haak je af? Lol.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ben hier weg, iemand kan blijkbaar niet normaal doen(Sakura)
Tijdens het eten gaat helemaal te ver hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:34 schreef Py het volgende:
[..]
Stel je wat meer open voor de liefde van anderen
Ja, om het plaatje, maar ik heb maar gescrolld zonder te kijkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:34 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dus omdat iemand een plaatje post haak je af? Lol.
Niet omdat je geen argumenten meer hebt?
Straks willen die anderen jou verbieden om te eten als zij met elkaar aan het flikflooien zijn. Zo'n zuur aseksueel mens bederft alle romantiek.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tijdens het eten gaat helemaal te ver hoor
Dus eigenlijk mag alles als het maar geen openbare seks is. Nou dat is mooi. Een string boven je broek uit dragen is geen openbare seks net zoals topless zonnen is geen openbare seks is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |