Omdat dat minder erg is.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:25 schreef MinderMutsig het volgende:
En waarom pakken ze dringender modeflaters niet eerst aan?!
[ afbeelding ]
Maar vele anderen en ik hebben er last van. Net zoals openbaar zoenen, vingeren etc.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Omdat zij dat mooi vinden. Moeten ze zelf weten.
Denk dat mensen voornamelijk gewoon willen leven, en als daar dan een keer een string zichtbaar is dan is dat spijtig voor diegene die daar aanstoot aan neemt. Lijkt me logisch dat de dames in kwestie daar geen rekening mee gaan houden.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je kan het wel minderen (het als lustobject gezien worden). Als iemand gewoon heel mooi is, dan verandert dat stringverbod daar niets aan. Het gaat mij erom dat een string gewoon raar is, ok als je het lekker vindt zitten, maar waarom maak je het zichtbaar aan anderen? En dat van dikke mensen, bij dikke mensen zie je het vet sowieso wel overduidelijk, al draag je nog zo'n wijde rok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, als je een string lekker vindt zitten en het een keer perongeluk zichtbaar is. Ik heb het over degene die het dragen om het vervolgens zichtbaar te maken aan iedereen. Aandachtsgeile hoertjes en sletjes.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:30 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Denk dat mensen voornamelijk gewoon willen leven, en als daar dan een keer een string zichtbaar is dan is dat spijtig voor diegene die daar aanstoot aan neemt. Lijkt me logisch dat de dames in kwestie daar geen rekening mee gaan houden.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:31 schreef DemonRage het volgende:
3x raden wie voor het onstaan van deze wet verantwoordelijk zijn.Ik zal over jou heen kotsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
Idd, stel ik vind het fijn om mijn string over mijn oren te trekken en iemand gaat mij daardoor als lustobject beschouwen, is dat dan mijn verantwoordelijkheid? Terwijl ik gewoon draag wat ik prettig vind.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:30 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Denk dat mensen voornamelijk gewoon willen leven, en als daar dan een keer een string zichtbaar is dan is dat spijtig voor diegene die daar aanstoot aan neemt. Lijkt me logisch dat de dames in kwestie daar geen rekening mee gaan houden.
Nou zolang je van de pot mee vreet slik je dit soort dingen maar. Mensen als jij zijn de reden voor het bestaan van de PVV, daar wel eens aan gedacht?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ga ook nog wel een keer terug, maar voorlopig nog niet
Waarom mogen die niet lekker genieten van de aandacht? Als ze dat lekker vinden.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok, als je een string lekker vindt zitten en het een keer perongeluk zichtbaar is. Ik heb het over degene die het dragen om het vervolgens zichtbaar te maken aan iedereen. Aandachtsgeile hoertjes en sletjes.
En hoeveel zijn dat er precies? Dames dus die bewust hun string showen om op te vallen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok, als je een string lekker vindt zitten en het een keer perongeluk zichtbaar is. Ik heb het over degene die het dragen om het vervolgens zichtbaar te maken aan iedereen. Aandachtsgeile hoertjes en sletjes.
Ja dat is jouw verantwoordelijkheid. Je weet dat mensen daar op geilen. En zeg geen "stel", want ik kan me niet voorstellen dat iemand dat lekker vindt zitten. En al vind je dat lekker zitten, het moet verboden worden.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, stel ik vind het fijn om mijn string over mijn oren te trekken en iemand gaat mij daardoor als lustobject beschouwen, is dat dan mijn verantwoordelijkheid? Terwijl ik gewoon draag wat ik prettig vind.
Leg mij eens uit op welke manier jij er last van hebt als iemand staat te zoenen of een string aan heeft? Staan ze jou te zoenen? Dwingen ze jou in een string?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar vele anderen en ik hebben er last van. Net zoals openbaar zoenen, vingeren etc.
Fijn dat ik verantwoordelijk ben voor het gedrag van andere mensen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja dat is jouw verantwoordelijkheid. Je weet dat mensen daar op geilen. En zeg geen "stel", want ik kan me niet voorstellen dat iemand dat lekker vindt zitten. En al vind je dat lekker zitten, het moet verboden worden.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb last van mensen die alles wat hen niet aanstaat willen verbieden. Laten we die mensen ook maar verbieden dan is de rest van de wereld vrij om te doen en laten wat ze willen.
Nee, gelukkig is het nog niet zo erg, maar ik walg ervan.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leg mij eens uit op welke manier jij er last van hebt als iemand staat te zoenen of een string aan heeft? Staan ze jou te zoenen? Dwingen ze jou in een string?
Amerikaanse taliban? Neequote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:39 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een religieuze bekrompenheid. Maar wel bleren dat je in the land of the free and home of the brave woont.
Amerikaanse taliban.
Dan staan ze op de barricade om respect te eisen voor hun geloofsovertuigingquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb last van mensen die alles wat hen niet aanstaat willen verbieden. Laten we die mensen ook maar verbieden dan is de rest van de wereld vrij om te doen en laten wat ze willen.
Je bent wel triest als je dat wil, het moet gewoon verboden worden, zou een hele verbetering zijn voor de mensheid.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Fijn dat ik verantwoordelijk ben voor het gedrag van andere mensen.En ik zeg wel stel, want wat voor motief er ook voor is (lekker zitten, geilen op aandacht). Het moet gewoon kunnen als je dat wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |