Ergens op de vloer op de 2de verdieping van school.quote:
Nee, het was een insect, maar vraag me niet wat voor 1.quote:
Bij Groenlo de grens over... basiskennis, hallo!quote:
Dankje Liesje.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
HenkHet had zo mooi kunnen zijn. Kut Bas! En er ook nog een beetje op staan he?
![]()
Sterkte porsche!![]()
Niet eens in Nederland dusquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bij Groenlo de grens over... basiskennis, hallo!
Denk je wel aan de rouwverwerking ? Voor de nabestaanden kan het een erg lastig proces zijn. Jullie moeten voornamelijk veel praten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dankje Liesje.![]()
Heb het er erg moeilijk mee.
We hebben bas wel een paar keer een pak slaag verkocht, dat luchte wel een beetje op.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Denk je wel aan de rouwverwerking ? Voor de nabestaanden kan het een erg lastig proces zijn. Jullie moeten voornamelijk veel praten.
Ik had laatst een soortgenoot gespot! Sanne heette ze...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, het was een insect, maar vraag me niet wat voor 1.
Goedzo ventjequote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
We hebben bas wel een paar keer een pak slaag verkocht, dat luchte wel een beetje op.
Henk leek er wel erg op, maar Henk had geen geel op zen lichaam.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik had laatst een soortgenoot gespot! Sanne heette ze...Ik ben nog niet over haar heen...
[ afbeelding ]
Heeft iemand haar gezien? Laat het me weten!
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dankje Liesje.![]()
Heb het er erg moeilijk mee.
Nou, niet echt. Voel me nog steeds helemaal kapot van binnen met die grote verlies.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk daar zijn we geheime lovers voor toch?
Ik heb wel het idee dat je het al iets meer van je af kan zetten dan op de dag zelf, slaap je inmiddels al wat beter?
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:50 schreef porsche1 het volgende:
OKAY IK MOET IETS BEKENEN!!!!
Het is ook mijn schuld dat Henk dood is.Ik had hem in een pennen dop gemieterd en toen had hij 1 pootje gebroken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |