Nu nog wel, ga maar bashequote:
Deze man heeft gelijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:45 schreef Pinterman het volgende:
Inschrijven voor tentamens is sowieso echt een achterlijke gedachtengang. Je bent ingeschreven voor het vak - allicht dat je dat kankertentamen wilt maken. Mensen die zich bedenken en dat niet willen, die schrijven zich maar uit.
INDERDAAdquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:45 schreef Pinterman het volgende:
Inschrijven voor tentamens is sowieso echt een achterlijke gedachtengang. Je bent ingeschreven voor het vak - allicht dat je dat kankertentamen wilt maken. Mensen die zich bedenken en dat niet willen, die schrijven zich maar uit.
Inderdaad. Waar slaat dat systeem van inschrijven voor tentamens eigenlijk op? Je hoort ze gewoon te maken.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:45 schreef Pinterman het volgende:
Ja ik ben al naar de examencommisie geweest maar die willen het alleen doen ik een goede reden heb. Zoals overlijden van iemand of lange tijd ziek geweest te zijn. Maar dat is niet zo ik ben gewoon dom weg vergeten in te schrijvenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:50 schreef sjonbeton het volgende:
kunnen jullie niet gewoon bij de studentenbalie je alsnog laten inschrijven? Ik vergeet het ook wel eens en dan kunnen ze me nog op de dag zelf erbij zetten. Sowieso idioot dat je je moet inschrijvenje zit toch niet voor niks op die school
Je wachtwoord kwijt, internet deed het niet en je wilde bellen maar het was weekend of er nam niemand op, je weet zeker dat je je wel ingeschreven hebt en vraagt waarom je niet in de lijst staat. Dat soort smoesjes werken meestal primaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik ben al naar de examencommisie geweest maar die willen het alleen doen ik een goede reden heb. Zoals overlijden van iemand of lange tijd ziek geweest te zijn. Maar dat is niet zo ik ben gewoon dom weg vergeten in te schrijven
Heul wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:03 schreef Druktemaker het volgende:
Slotje, anti-klachten horen niet thuis in KLB.
Blijf jij maar weg.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:03 schreef Druktemaker het volgende:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:03 schreef Druktemaker het volgende:
Kan bij ons ook, kost je wel 5 euro.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:50 schreef sjonbeton het volgende:
kunnen jullie niet gewoon bij de studentenbalie je alsnog laten inschrijven? Ik vergeet het ook wel eens en dan kunnen ze me nog op de dag zelf erbij zetten. Sowieso idioot dat je je moet inschrijvenje zit toch niet voor niks op die school
Neequote:
4 mei ingeschrevenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:11 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
NeeKom hier al vrij lang. Doet er verder niet toe, eerst zag je nooit die domme anti-klachten. Totdat een een of andere idioot dat een keer verzon en dat opeens een hype is
.
Ja klopt hoorde ik ook van een vriend die in Groningen op school zit. Maar ik zit op gristelijke hogeschool Windesheimquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:12 schreef Ladidadida het volgende:
Bij ons kun je je tegen betaling alsnog laten inschrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |