quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:02 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hey, dat jij je op die vrouwendingen begeeft en ik je blijkbaar heb beledigd wil niet zeggen dat je je puberale waffel moet opentrekken, ontzettende voetveeg. Open zelf maar 'n topic waar je je frustraties in kwijt kunt.
En inderdaad, verschillende oefeningen. Maar daar past zo'n debiel feminiem geval niet tussen als je 'n beetje zelfrespect hebt.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:04 schreef Beauregard het volgende:
[..].
Gast, dat tussen haakjes had je best weg kunnen laten. 't Is me nu meer dan duidelijk van welke kant jij bent.
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Domme opmerking, dat apparaat in de OP is echt goed voor bv voetballers.
Het versterkt je liezen enorm waardoor je minder kans op liesblessures hebt en ook nog eens harder met binnenkant voet kunt trappen.
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:45 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Seriously, waarom scheld je zo veel?
Thanx!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:31 schreef B.E.D het volgende:
Nice suit.
Alleen je stropdas is te kort, die hoort tot de rand van je broekriem.
quote:
quote:
Of er zoveel oefeningen voor de bovenbenen zijn die je met dumbbells of barbell kan doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:13 schreef P.F het volgende:
Dat ding is sowieso best wel faal.
Ik train met losse gewichten.
Hé broertje.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:38 schreef PretKroket het volgende:
Als ik mijn benen train, train ik ook de zijkanten van m'n benen. Ik denk dat de TS gay is aangezien hij daar een punt van maakt.
M'n benen zijn best wel gespierd van eventjes kickboksen (squatten/lunges etc.) dus die train ik nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:44 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Of er zoveel oefeningen voor de bovenbenen zijn die je met dumbbells of barbell kan doen.
Squats, lunges en goodmornings (plus mogelijke varianten van deze oefeningen), maar verder kan ik geen oefeningen opnoemen die ik met losse gewichten kan doen.
Je zal toch rekening moeten met gewenning van bepaalde oefeningen, en dan is het toch aan te raden om om zoveel tijd van oefening te veranderen. Zo geef je net weer een andere impuls aan een spiergroep.
Ziet d'r altijd zo charmant uit, zo'n buitenproportioneel lichaam met een borstkas van een meter breed en dan van die spillebeentjes er onder.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dat zijn altijd van die fags en soweiso waarom zou je je beenspieren trainen![]()
Dat dus. Bovendien pak je met de squat ook andere spiergroepen. En wat is nou de moeite van dat halve uurtje per week benen trainen als je er goed gespierde benen van krijgt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:58 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ziet d'r altijd zo charmant uit, zo'n buitenproportioneel lichaam met een borstkas van een meter breed en dan van die spillebeentjes er onder.Niks mooier dan een lichaam dat gebalanceerd is afgetraind.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Hé broertje.
Vandaag bankdrukken met 2x7.
Jaja!
Als je over een paar jaar zwabberarmen en een dito pens wilt hebben wel ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:13 schreef nahpets7984 het volgende:
Sporten doe je toch met een injectie naald met spul en vies smakende drankjes?![]()
Jij weer? Nadat je bent verjaagd uit de andere topics ga je het hier maar weer proberen?quote:
Als je het in zekere mate doet niet 'ongezonder' dan elke andere sport hoor. Bodybuilden wil niet zeggen dat je 6 dagen per week, strak aan de pillen en/of proteïneshakes met gigantische gewichten loopt te sjouwen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:44 schreef Bredewout92 het volgende:
Bodybuilden is hartstikke ongezond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |