quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:41 schreef dwerg het volgende:Esmee Denters is het gewillige slachtoffer van een reclamecampagne van YouTube, dat daarbij de hulp heeft ingeroepen van Justin Timberlake. "We pakken een willekeurig middelmatig zangeresje uit een piepklein landje en maken van haar een POPSTER! En dat allemaal dankzij het geweldige YouTube". Het is zo'n succesvolle actie, dat iedereen ook daadwerkelijk denkt dat Esmee Denters een goeie zangeres is, terwijl ze zonder de productie van Justin Timberlake niet veel meer is dan een dertien in een dozijn zangeres zoals Miss Montreal, of dat vervelende kind van Leaf.
Ik ziet het probleem niet.
1. Ik word vermaakt want ik luister naar muziek die ik goed vind, daarbij maakt het niet veel uit hoe die tot stand is gekomen. Ik hoef haar niet live te zien of zo
2. Esmee Denters verdient er als "slachtoffer" goed aan zowel financieel als qua bekendheid, vast meer dan ze als kassameisje zou krijgen. En ze ziet wat van de wereld
3. Hoe mooi dat in deze wereld zelfs een meisje dat niet veel meer is dan een dertien in een dozijn zich naar deze positie kan opwerken; dat geeft anderen ook weer hoop