abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70066356
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
"gefeliciteerd" zeggen vind ik onzin, alsof het beter is dat het een jongetje is dan een meisje. Oud-student genderstudies als ik ben wil ik graag vanuit de grond van mijn hart mijn neutraliteit uiten.
wat een walgelijk antwoord IR. En daarom hou ik van je!

Dag broer, hoe is het met jou? Hoe staat de Blaauwe Hand erbij? (staat? ligt?)

Overigens vind ik het wél leuk om te horen wat er terecht gekomen is van mijn klasgenoten, het is heerlijk om mij superieur te voelen ten opzichte van degenen die nooit het dorp zijn uitgekomen!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_70066411
Oh, wat trouwens tof is is dat ik sinds deze week het kind voel. Ik was er niet helemaal zeker van, maar tijdens het maken van de echo - dat duurt ruim een half uur - kon ik de schoppen en stoten relateren aan hetgeen ik voelde. Heel leuk! 't Is een ontzettend beweeglijk kind. En eigenwijs. Hij lag het eerste half uur met z'n rug naar het echoapparaat toe, dus we moesten later nog een keer terugkomen.

Nog zo'n ergerlijk trekje, allerlei karaktereigenschappen aan je kind toeschrijven op basis van trivialiteiten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:34:32 #203
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_70066514
Ha, je edit! Ik dacht: ja hoor, eigenwijs. Natuurlijk deed 'ie dat expres. NOT.
The love you take is equal to the love you make.
pi_70066548
Als zo'n verloskundige dat zegt dan is dat precies wat je denkt. Maar het dan toch leuk vinden, he?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:37:17 #205
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_70066588
Je bent gewoon zo stereotypisch, Claudia.
The love you take is equal to the love you make.
pi_70066755
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat mijn schoonzusje nooit over haar zwangerschap heeft geschreven: je vervalt voortdurend in clichés en die zijn voor niemand interessant om te lezen.

Oh, vandaag weer een BN'er gespot in het OLVG: Nadja Hüpscher. Wij gokken op een vleesboom.
pi_70067269
Top, Claudia en Batuwu! Vier Grieken straks, 't is wat hoor. .
pi_70067354
Ha, leuk, een jongetje.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 20:31:38 #209
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_70072266
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:29 schreef Thisbe het volgende:
Dag broer, hoe is het met jou? Hoe staat de Blaauwe Hand erbij? (staat? ligt?)
Uitstekend, Thisbe. Uitstekend.

Zowel met In de Blaauwe Hand als met mij.

Met jou ook, neem ik aan, als je je superieur kunt voelen aan voormalig klasgenoten?
pi_70074263
Nou broer, ik woon in Amersfoort, en dat is het einde van de beschaving. Ik kan me alleen maar overeind houden hier met de gedachte aan allen die ons geboortedorp nooit hebben verlaten. Dat is nóg erger dan in Amersfoort wonen!
Vrijdag ga ik overigens huizen kijken in Utrecht, dus de redding is nabij.

Claudia is dus zwanger, ik heb echt wat gemist dus. Met felicitaties wacht ik tot de spruit daadwerkelijk het licht heeft gezien, en de moeite van het feliciteren waard is.
pi_70075009
Ik woon ook in Amersfoort - inmiddels al meer dan tien jaar - en Amersfoort is tof.

Een erg mooi middeleeuws centrum met oude huisjes en smalle kronkelstraatjes. Groot genoeg om van alle gemakken voorzien te zijn (nou ja, ik mis wel een Bijenkorf), klein genoeg om het overzicht te houden. En we hebben gezellige, lekker kneuterige festivalletjes. Afgelopen weekend hadden we Torenpop, het Amersfoortse idee van een popfestival. Gratis en op vijf minuten lopen van mijn woning, dus bij een act die je niet trekt loop je gewoon even naar huis.

Ter gelegenheid van het 750-jarig bestaan hadden ze dit keer zelfs een tamelijk sterke line-up, met o.a De Staat (absolute hoogtepunt), Sabrina Starke, Kyteman, Johan en De Jeugd van Tegenwoordig.

Tenzij je natuurlijk in een vlaag van verstandsverbijstering hebt besloten om in een wijk als Nieuwland of Vathorst te gaan wonen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2009 21:39:38 ]
pi_70076097
Ha, dat was dus die herrie! Ik heb nog chagrijnig mijn raam dichtgedaan omdat ik zat te studeren, ik woon zo ongeveer naast de Onze Lieve Vrouwe toren.
De festivals zijn inderdaad kneuterig, laat ik het daar maar op houden.
Ik mis het studentikoze, het 'joie de vivre' hier, het is me allemaal net iets te protestants.
.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:06:13 #213
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_70076187
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:19 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
...dass wir fliegen.
pi_70076571
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:03 schreef Thisbe het volgende:
Ha, dat was dus die herrie! Ik heb nog chagrijnig mijn raam dichtgedaan omdat ik zat te studeren, ik woon zo ongeveer naast de Onze Lieve Vrouwe toren.
De festivals zijn inderdaad kneuterig, laat ik het daar maar op houden.
Ik mis het studentikoze, het 'joie de vivre' hier, het is me allemaal net iets te protestants.
.
Oh, maar het was niet daar, het was bij de Eemhaven.

Ik zag op internet al meer (zeurderige) reacties over de herrie. Want het ging wel tot één uur 's nachts door, ons was niets verteld en ons jonge dochtertje kon niet slapen. Alsof het je ontgaan kan zijn dat de stad feest viert. Alsof je wel de site van het AD kunt vinden om je te beklagen, maar niet die van Amersfoort750 om het programma te bekijken. Alsof de gemeente geen brieven heeft verspreid onder omwonenden. Alsof je niet kunt verwachten dat je af en toe overlast (levendigheid) ervaart als je in het centrum van een stad gaat wonen. Opbokken.
pi_70076801
Hoho! Ik heb tegen niemand gezeurd, het raam dichtdoen volstaat voor mij om alles buiten te sluiten.
Ik ben blij dat er tenminste iemand plezier beleeft hier.
pi_70077085
Hey, ik zei niet dat jij zeurt, ik had het over mensen op de site van het AD.
pi_70078177
Ik woon in Amsterdam. ..
Aldus.
pi_70078868
Gecondoleerd.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:39:13 #220
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_70080086
O, als we leuke YouTube-linkjes gaan dumpen weet ik er ook nog één.

pi_70080806
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nou ja, deze echo laat vooral zien dat het kind gezond is (voor zover dat vast te stellen valt: geen open ruggetje, geen hazenlip, goed werkend hartje). Daar mag je me dan wel mee feliciteren.
Gefeliciteerd.

Beter laat dan nooit.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_70080818
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:52 schreef Z het volgende:
Amsterdam. ..
.
pi_70084391
Alwaar de zon schijnt.
Aldus.
pi_70084494
En Gellius op weg naar zijn werk even het Sarphatipark gaat meepakken.
pi_70085229
Drie groepen taichi-beoefenaars, waarvan één half op het pad. Moeten die mensen niet werken, ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')