Een verschrikking is het!quote:
Als het goed is kan je de ellende aan de foto's aflezen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, dat zetten ze toch niet op hyves.
Nou ja, deze echo laat vooral zien dat het kind gezond is (voor zover dat vast te stellen valt: geen open ruggetje, geen hazenlip, goed werkend hartje). Daar mag je me dan wel mee feliciteren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
"gefeliciteerd" zeggen vind ik onzin, alsof het beter is dat het een jongetje is dan een meisje. Oud-student genderstudies als ik ben wil ik graag vanuit de grond van mijn hart mijn neutraliteit uiten.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:12 schreef Frollo het volgende:
Oh, ik dacht dat het wurm er al was!![]()
Dat lijkt me geen onlogische gedachte bij het zien van beschuit met muisjes.
Dus toch. Ik dacht al, zo lang geleden had je het ons toch niet verteld?quote:
wat een walgelijk antwoord IR. En daarom hou ik van je!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
"gefeliciteerd" zeggen vind ik onzin, alsof het beter is dat het een jongetje is dan een meisje. Oud-student genderstudies als ik ben wil ik graag vanuit de grond van mijn hart mijn neutraliteit uiten.
Uitstekend, Thisbe. Uitstekend.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:29 schreef Thisbe het volgende:
Dag broer, hoe is het met jou? Hoe staat de Blaauwe Hand erbij? (staat? ligt?)
Oh, maar het was niet daar, het was bij de Eemhaven.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:03 schreef Thisbe het volgende:
Ha, dat was dus die herrie! Ik heb nog chagrijnig mijn raam dichtgedaan omdat ik zat te studeren, ik woon zo ongeveer naast de Onze Lieve Vrouwe toren.
De festivals zijn inderdaad kneuterig, laat ik het daar maar op houden.
Ik mis het studentikoze, het 'joie de vivre' hier, het is me allemaal net iets te protestants.
.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, deze echo laat vooral zien dat het kind gezond is (voor zover dat vast te stellen valt: geen open ruggetje, geen hazenlip, goed werkend hartje). Daar mag je me dan wel mee feliciteren.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:33 schreef Gellius het volgende:
Doe jij ook aan tai-chi op een dauwnat veldje (in een mijnenveld van hondendrollen en kroonkurken), eigenlijk?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[ afbeelding ]
I don't think so, Tim.
In dat geval: Gefeliciteerd, ook voor Meneer _X.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, deze echo laat vooral zien dat het kind gezond is (voor zover dat vast te stellen valt: geen open ruggetje, geen hazenlip, goed werkend hartje). Daar mag je me dan wel mee feliciteren.
Dan had je vorige week m'n mailtje moeten beantwoorden, mop.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:03 schreef Thisbe het volgende:
Ha, dat was dus die herrie! Ik heb nog chagrijnig mijn raam dichtgedaan omdat ik zat te studeren, ik woon zo ongeveer naast de Onze Lieve Vrouwe toren.
De festivals zijn inderdaad kneuterig, laat ik het daar maar op houden.
Ik mis het studentikoze, het 'joie de vivre' hier, het is me allemaal net iets te protestants.
.
Ik zou 'm eerst even beluisteren, als ik jou was.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:53 schreef MeneerTim het volgende:
JA HALLO MOET IK EM NOU DOWNLOADEN OF NIET?!!@!
Bah, rationeel advies.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik zou 'm eerst even beluisteren, als ik jou was.
Wat een rampenplan is dat zeg! Ik heb nog geen stelletje gezien waarvan ik niet dacht: 'Mijn God, als dat maar niet gaat liggen kalvereren!'quote:Op maandag 15 juni 2009 23:04 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is mijn favoriete reeks in dat subforum, met foto's als:
[ afbeelding ]
Ja, ik dacht ook al, zo'n beetje elk nummer van The Eternal had ook makkelijk op Sister of Daydream Nation kunnen staan. Dat zijn uitstekende platen, daar niet van. Ze zijn alleen twintig jaar oud.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:57 schreef Gellius het volgende:
Als je van spannende sonic youth houdt niet, als je van nostalgische sonic youth houdt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |