Sufjanquote:Op maandag 15 juni 2009 14:06 schreef Z het volgende:
Had ik al eens verteld (ja) dat Bonny Prince Billy wel eens op mijn tenen heeft gestaan. Bij het concert van Sufjan was dat.
Ik vind het zo schattig dat jij daar nog rondloopt. Dat je die eerstejaars niet eens meer aantrekkelijk mag vinden omdat ze te jong zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:34 schreef MeneerTim het volgende:
Goh IR, wil je soms weer even vertellen dat je al lang bent afgestudeerd?
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Doe er maar nonchalant over, Gellius. Die meisjes zijn in 1990 geboren.
Negentiennegentig! Dat is ná de val van de muur, dat is ná het gewonnen EK.
Kom morgen maar terug, dan. Mits wij het mogen weten, hè.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:11 schreef Claudia_x het volgende:
Morgen weten we of het een kleine Griekgriek of een kleine x is.
Ja hoor, ik kom het met veel plezier melden.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom morgen maar terug, dan. Mits wij het mogen weten, hè.
Daar komt niks van in, ouwe smeerpeuk.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:17 schreef beeer het volgende:
Als het een kleine x is kan MeneerTim ook daar over negentien jaar zijn snikkel instoppen
Och, nu ja. Och. Wie ben ik om daar zwaar aan te tillen? Ik wil maar zeggen: met gymnasiummeisjes heb je dat hè? Daar verandert niks aan. Zelf word je natuurlijk steeds ouder en ouder, maar gymnasiummeisjes blijven altijd even jeugdig.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Doe er maar nonchalant over, Gellius. Die meisjes zijn in 1990 geboren.
Negentiennegentig! Dat is ná de val van de muur, dat is ná het gewonnen EK.
En daar wil MeneerTim graag zijn snikkel instoppen. Walgelijk, meneer de voorzitter!
Het feit dat de woorden 'over negentien jaar' hier in elk geval nog tussen staan valt me erg mee.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:17 schreef beeer het volgende:
Als het een kleine x is kan MeneerTim ook daar over negentien jaar zijn snikkel instoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |