quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:04 schreef k_man het volgende:
Hé, wtf gast, ik sloot toch de vorige????!!!!![]()
Mijn TT pwnt deze big time.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:05 schreef Gellius het volgende:
Hm. Misschien een iets te hermetische TT en OP voor de leuke, frisse, nieuwe usertjes.
Trap ik niet in, jij bent een oud fris nieuw usertje.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:06 schreef F04 het volgende:
?
Esmee Denters is het gewillige slachtoffer van een reclamecampagne van YouTube, dat daarbij de hulp heeft ingeroepen van Justin Timberlake. "We pakken een willekeurig middelmatig zangeresje uit een piepklein landje en maken van haar een POPSTER! En dat allemaal dankzij het geweldige YouTube". Het is zo'n succesvolle actie, dat iedereen ook daadwerkelijk denkt dat Esmee Denters een goeie zangeres is, terwijl ze zonder de productie van Justin Timberlake niet veel meer is dan een dertien in een dozijn zangeres zoals Miss Montreal, of dat vervelende kind van Leaf.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:40 schreef beeer het volgende:
Verrassend genoeg vind ik het album Outta Here van Esmee Denters (Youtubemeisje) best goed
Ik ziet het probleem niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:41 schreef dwerg het volgende:
Esmee Denters is het gewillige slachtoffer van een reclamecampagne van YouTube, dat daarbij de hulp heeft ingeroepen van Justin Timberlake. "We pakken een willekeurig middelmatig zangeresje uit een piepklein landje en maken van haar een POPSTER! En dat allemaal dankzij het geweldige YouTube". Het is zo'n succesvolle actie, dat iedereen ook daadwerkelijk denkt dat Esmee Denters een goeie zangeres is, terwijl ze zonder de productie van Justin Timberlake niet veel meer is dan een dertien in een dozijn zangeres zoals Miss Montreal, of dat vervelende kind van Leaf.
That's more like it!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik heb een enorm zwak voor Bonnie 'Prince' Billy. Da's bij mij altijd goed.quote:
Slaap je al?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:21 schreef Gellius het volgende:
Zijn we nu nog niet down?
Het was een vraag in dezelfde categorie.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:01 schreef Gellius het volgende:
Ik ben Tong niet!
Het slaat helaas niet echt aan bij mij.quote:
Zo subtiel afwisselend als het origineel is, zo saai en eenvormig is deze versie.quote:Op zondag 14 juni 2009 22:56 schreef k_man het volgende:
Ik neem aan dat jullie De Staat kennen, maar wat te denken van deze cover? Ik vind 'min ieder geval tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |