WTF waar was dit?quote:
Pro wielrenners kan ik wel tegen, maar het zijn die amateur wielrenners (meestal 45+) die door de straten rond je huis scheuren die het imago verpestenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:31 schreef Os__ het volgende:
Wielrennen, zelfs met dope op een ontzettend zware sport.
Volle respect voor wielrenners.
Eensch, mooie bergritten in de zomervakantie kijken, rest vh wielrennen = fail.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:50 schreef Genius-F het volgende:
Tour de France vind ik het enige boeiende wielertoernooi.
Qua zwaarte stelt het geen moer voor in vergelijking met de Giro en Vuelta.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:50 schreef Genius-F het volgende:
Tour de France vind ik het enige boeiende wielertoernooi.
Ja, want alleen in de Tour de France komen mooie bergritten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:18 schreef leetzors het volgende:
[..]
Eensch, mooie bergritten in de zomervakantie kijken, rest vh wielrennen = fail.
Mannen die niet zeker zijn van hun geaardheid en bang zijn dat ze door het kijken naar wielrennen als homo's worden aangezienquote:
Noem eens een willekeurige sport op die dat niet heeftquote:Op zaterdag 13 juni 2009 04:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja de zeik begint weer.
Kijken wie de meeste dope op heeft en daarna het hardste kan fietsen
Binnenkort weer Eneco tour dus de halve stad afgesloten
Kom op zeg afschaffen die rommel
Ja, jij hebt er echt kijk op.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Qua zwaarte stelt het geen moer voor in vergelijking met de Giro en Vuelta.
Met hun 10 sprintetappes![]()
![]()
![]()
![]()
Daarnaast is de sport saaiquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:56 schreef robbolo het volgende:
[..]
Noem eens een willekeurige sport op die dat niet heeft![]()
Dat ze er bij wielrennen zoveel tegen doen is alleen maar goed.
Wielrennen
Heel erg eenschquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:18 schreef leetzors het volgende:
[..]
Eensch, mooie bergritten in de zomervakantie kijken, rest vh wielrennen = fail.
Lol, alleen wordt in de Tour zoveel harder gefietst. Vraag maar eens aan renners die hun eerste Tour rijden, die weten niet wat ze meemaken.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Qua zwaarte stelt het geen moer voor in vergelijking met de Giro en Vuelta.
Met hun 10 sprintetappes![]()
![]()
![]()
![]()
Ja zoals ik al zei: Omdat er 10 sprintetappes zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol, alleen wordt in de Tour zoveel harder gefietst. Vraag maar eens aan renners die hun eerste Tour rijden, die weten niet wat ze meemaken.
De benen afscheren?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:02 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Als jij 2x op je bek bent gegaan met wielrennen dan scheer je ze vanzelf wel.
Om maar niet te beginnen over het aerodynamische voordeel.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:02 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Als jij 2x op je bek bent gegaan met wielrennen dan scheer je ze vanzelf wel.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei: Omdat er 10 sprintetappes zijn.
Logisch dat er dan harder gefietst wordt dan in een Giro of Vuelta.
Wat er overigens niet aan afdoet dat de TdFis. Lekker wat middagjes vrij nemen.
Zogenaamde wielerfanboys die alleen een paar wedstrijden tof vindenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:46 schreef Skylark. het volgende:
Wielrennen.
Tour, Giro, Vuelta, AGR.
Autisten die niet van sport houden.
Mannen die van sport houden zoals mannen betaamt.
Vrouwen die meekijken en commentaar leveren.
Anti-smiley-edit toevoeging.
Yeah! Daarom smeren ze er zeker ook olie opquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Om maar niet te beginnen over het aerodynamische voordeel.
En waar moeten ze dan trainen om die bergritten te kunnen rijden?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:22 schreef Os__ het volgende:
[..]
Ja, want alleen in de Tour de France komen mooie bergritten.
Dat is er niet. Met haar is aerodynamischer.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Om maar niet te beginnen over het aerodynamische voordeel.
Hihi, jij staat langs de zijlijn bij voetbal om de winnaars te beloven mee te douchen als zij winnenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind wielrennen leuker dan voetbal.
Kijk eens wat een vuige flikker ik ben !
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |