Dat kan wel goed komen, vanavond ?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:11 schreef Xanteh het volgende:
BEFFEN!! BEFFEN!! BEFFEN!! BEFFEN!! BEFFEN!! BEFFEN!! BEFFEN!! BEFFEN!! BEFFEN!! BEFFEN!! BEFFEN!! BEFFEN!!
Oeh.quote:
Baffen aan de reet zuigen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:09 schreef TeenWolf het volgende:
Vandaag even na het werk met een paar (mannelijke) collega's een paar biertjes gaan drinken in Amsterdam. Op een gegeven moment slap ouwehoeren en opmerkingen maken over de meiden die binnenkwamen.
Komt er een lekkere meid binnen dus ik zeg tegen die collega's van me; 'zo die zou ik eerst een kwartier bff..n en daarna lekker volblaffen'.![]()
Kijkt er eentje mij aan en zegt met een geschrokken kop; 'B.ff.n?????? GATVER!!!'![]()
klacht: Collega die beffen goor vindt
HAHA WAT EEN LEUK WOORD GRAPJE.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Baffen aan de reet zuigen?
Man man wat smerig en zo maar een wildvreemd wijf van de straat?
Men oh men...gatver
GAT verdamme
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:07 schreef Nosh het volgende:
TS is een achterlijke proleet die met inspiratieloze, lege wensdromen denkt te kunnen scoren bij zijn al even zo kansloze collega's. En zelfs dát lukt hem niet. Serieus, wat moeten mensen met zo'n opmerking? Je een schouderklopje geven en je feliciteren met het feit dat je een hormoonhuishouding hebt?
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:14 schreef muay-toy het volgende:
een paar nerds van eind 20 werkende in de ICT besluiten samen naar de McDonalds te gaan. Wanneer er een paar 14jarige breezersletjes binnenkomen en een happy meal bestellen zegt de ene nerd tegen de andere:"die zou ik wel op mijn hardeschijf willen vastleggen" waarna de andere nerd antwoord:"meisjes? iellllL!!!!"
klacht: TS die dit verhaal verdraaid
Ben nog niet op de helft van mn 20er jaren + het was de heineken hoek in Amsterdam, nerd.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:14 schreef muay-toy het volgende:
een paar nerds van eind 20 werkende in de ICT besluiten samen naar de McDonalds te gaan. Wanneer er een paar 14jarige breezersletjes binnenkomen en een happy meal bestellen zegt de ene nerd tegen de andere:"die zou ik wel op mijn hardeschijf willen vastleggen" waarna de andere nerd antwoord:"meisjes? iellllL!!!!"
klacht: TS die dit verhaal verdraaid
Mannen + drank, je moet het wel weten eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:07 schreef Nosh het volgende:
TS is een achterlijke proleet die met inspiratieloze, lege wensdromen denkt te kunnen scoren bij zijn al even zo kansloze collega's. En zelfs dát lukt hem niet. Serieus, wat moeten mensen met zo'n opmerking? Je een schouderklopje geven en je feliciteren met het feit dat je een hormoonhuishouding hebt?
Huh dat is Judo hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:17 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ] Voor de mensen die niet weten wat beffen is..
Wat heeft die vrouwe lange benenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:17 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ] Voor de mensen die niet weten wat beffen is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |