Rassenvermengingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:51 schreef Scarface2004 het volgende:
niet, snap dat dan.
9000 verschillende nationaliteiten in dit land, alsof die allemaal gaan samenwerken.
forgetaboudit
Alsof de politiek er voor zorgt dat we samenwerken.. Nou ook weer met die Wilders, lekker samen werken met de moslims..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:51 schreef Scarface2004 het volgende:
niet, snap dat dan.
9000 verschillende nationaliteiten in dit land, alsof die allemaal gaan samenwerken.
forgetaboudit
Dus ben je nu tegen de EU of tegen politiek in het algemeen ?quote:
Volgens mij was Pim aardig op weg om de boel te ontmantelen, maar die is door de zittende orde afgemaakt, dus denk niet dat we veel met de politiek kunnen bereiken..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Dus ben je nu tegen de EU of tegen politiek in het algemeen ?
Volkert van der G. was de zittende orde?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:58 schreef ANTAM het volgende:
[..]
Volgens mij was Pim aardig op weg om de boel te ontmantelen, maar die is door de zittende orde afgemaakt, dus denk niet dat we veel met de politiek kunnen bereiken..
Volkert heeft zich laten mannipuleren door de media, net als met die 14 miljoen anderen gebeurt.. Wake Up..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:03 schreef Koekz het volgende:
[..]
Volkert van der G. was de zittende orde?
Moslims eruit en dan kunnen we weer fijn samenwerken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:54 schreef ANTAM het volgende:
[..]
Alsof de politiek er voor zorgt dat we samenwerken.. Nou ook weer met die Wilders, lekker samen werken met de moslims..
Hij zit nu wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:03 schreef Koekz het volgende:
[..]
Volkert van der G. was de zittende orde?
OMG OMG jij bent ook al gemanipuleert door de media!!!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:07 schreef ANTAM het volgende:
[..]
Volkert heeft zich laten mannipuleren door de media, net als met die 14 miljoen anderen gebeurt.. Wake Up..
Racisten lynchen, en met een schone lei beginnen..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moslims eruit en dan kunnen we weer fijn samenwerken.
Jij bent beinvloed door de media. Hoe moet het nu verder met je ?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:15 schreef ANTAM het volgende:
[..]
Racisten lynchen, en met een schone lei beginnen..
Tuurlijk.. En jij ben harstikke vrij... ... ... Zolang je maar werk, consumeer en belasting betaalt..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:10 schreef Heathen. het volgende:
[..]
OMG OMG jij bent ook al gemanipuleert door de media!!!
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:18 schreef ANTAM het volgende:
[..]
Tuurlijk.. En jij ben harstikke vrij... ... ... Zolang je maar werk, consumeer en belasting betaalt..
Ja, omdat ons dat is aangeleerd door de bankdirecteuren, weet ik veel hoeveel eeuwen geleden.. De mens weet ondertussen niet beter dan dát.. En kijk wie er met het geld weg lopen in crisis-tijd..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:21 schreef Heathen. het volgende:
[..]
werk is noodzakelijk om de dingen te doen die ik wil doen. Het is niet anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |