abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69990678
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:32 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAHA Echt hoe krijg je zo'n idee in je harses En het dan nog uitvoeren ook he
Where you from? California What City? Compton What you drive? Impala What you smokin on? Chronic What you drinkin on? Patron What you sittin' on? The throne
pi_69990682
Geen grap, ik ook.

Ik kreeg die zak van een Maurice de Hond met je 'Gewoon Doen in de reet van je dochters.' En ik wil helemaal geen reclame op youtube.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
  vrijdag 12 juni 2009 @ 23:57:29 #28
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_69990794
quote:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  † In Memoriam † zaterdag 13 juni 2009 @ 00:30:03 #29
21636 Feestkabouter
pi_69991483
quote:

[..]
SPOILER
lijkt me een Jeff Gord (House of Gord) product
pi_69993722
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:24 schreef Ritmo het volgende:
Zie net voor het eerst zo'n kut-commercial die je eerst uit moet kijken voordat je een filmpje kan kijken.
Als dit het nieuwe beleid is: sterf maar lekker Wat zijn goede alternatieven voor YT?
Hier nog geen last van.
pi_69993753
Google draait al sinds de overname alleen maar flink verlies met youtube, ik begrijo het wel dat ze manieren zoeken om geld te verdienen aan youtube, al was het alleen maar om er niet op te verliezen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_69993815
Google heeft toch meer dan genoeg geld, zeker met die overname van Tradedoubler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')