Tijd voor 40 dagen zonder seks? Morgen ga ik toch langs bij Ariequote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou idd pcies, af en toe voel ik me echt een sletje
maar ik merk ook dat ik wel bang ben om serieuzer te worden, heb er wel een beetje schrik vandus onbewust duw ik iedereen weer van me af...
Oh? Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ikke
zou ik toch nooit doen Tijn ik ben heeeeel lief hoor
EO-jongerendag?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:10 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tijd voor 40 dagen zonder seks? Morgen ga ik toch langs bij Arie![]()
Ennuh, dansen.... Moet ik weer de hark erbij halen?
Ook niet met mij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet met mij?ooh als jij ook nie kan dansen dan wel...want ik kan het ook nie:DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(denk ik)Kiek um goan!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:10 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tijd voor 40 dagen zonder seks? Morgen ga ik toch langs bij Arie![]()
Ennuh, dansen.... Moet ik weer de hark erbij halen?
quote:
Blijf je toch langs de kant zitten, neem een glaasje bowlquote:
Valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]40 dagen?!?!?!? weet je wel hoe lang dat is
![]()
ja ik kijk wel toe...:Dquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Blijf je toch langs de kant zitten, neem een glaasje bowl
jaa denk wel dat je het daar onder kan gooien, ik ga niet uitwijden over me vorige relatie maar daar heb ik een behoorlijke knauw van gehadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:13 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
Nog even over je laatste reactie, bindingsangst?
vind je?! Ik ben toch zeker niet de enigste die dat te lang vindquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:13 schreef Diconnected het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhh wanna dance with somebody
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |