ff topic van vanmiddag lezen tijn, is niet grappigquote:
doeiiquote:
Och, niet allen hebben veel keus in de zaak. En dan nog als bewuste single kan je best met dingen zitten waar je liever samen tegen op kijkt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:36 schreef mafkees01 het volgende:
Beslommeringen als singleWat klopt er niet?
quote:
Als je (jong) ben, kan ik me daar wat bij voorstellen maar naar mate je ouder word wil je toch niet meer alleen door het leven gaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:38 schreef mafkees01 het volgende:
Ja, maar een relatie is nou ook weer niet alles! Enjoy being single, je kan je jezelf je hele leven nog binden
Niet mee blijven lopen hoor, ik weet waar ik het over heb! Sterkte, nogmaalsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:38 schreef KudFokker het volgende:
Heb het met mijn zwager over msn erover gehad en hij zij dat ik altijd kon bellen en hij wilde zelfs uit Doetinchem hierheen komen ervoor![]()
!
En heb het mijn beste vriend verteld, ga zo even met hem uit
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:36 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ff topic van vanmiddag lezen tijn, is niet grappig
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
Liefjes, ik ga lekker naar mijn bed!
Kusje voor jullie allemaal
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:38 schreef KudFokker het volgende:
Heb het met mijn zwager over msn erover gehad en hij zij dat ik altijd kon bellen en hij wilde zelfs uit Doetinchem hierheen komen ervoor![]()
!
En heb het mijn beste vriend verteld, ga zo even met hem uit
Beetje tweespalt op het moment. Aan de ene kant ben ik heerlijk vrij, aan de andere mis ik het vertrouwde lichaam dat naast me lag voor 4 jaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:38 schreef mafkees01 het volgende:
Ja, maar een relatie is nou ook weer niet alles! Enjoy being single, je kan je jezelf je hele leven nog binden
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
Liefjes, ik ga lekker naar mijn bed!
Kusje voor jullie allemaal
Goed hequote:
Zorg jij voor de bubbeltjesplastic?quote:
ja is goedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed he![]()
[..]
Zorg jij voor de bubbeltjesplastic?
Forum Opties | |
---|---|