Westerling heeft anders wel gelijk hoor!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:42 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
lees zijn tweede sub-klacht vriend
![]()
TRU -->quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:46 schreef DrDarwin het volgende:
Wahahaha...er zijn al lang cyborgs..
Dacht je nou echt dat mensen al die slimme technologie zelf uit konden vinden.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:46 schreef DrDarwin het volgende:
Wahahaha...er zijn al lang cyborgs..
Dacht je nou echt dat mensen al die slimme technologie zelf uit konden vinden.
coolquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:40 schreef Tism het volgende:
Ja! Nanotechnologie!!!..![]()
Straks vloeien er allemaal kleine robotjes door je aderen!!!..
Kijk om je heen....quote:
Je spreekt je zelf een beetje tegen hier, dat mensen twee jaar geleden met hun mond wijd open stonden toen ze een touchscreen telefoon zagen was omdat de nieuwe technologie zo snel ontwikkeld werd, mensen hadden het niet verwacht. Als je kijkt hoe snel de technologie ontwikkelt, en er van uit gaat dat dit zo door blijft gaan, dan hebben we over 50 jaar allemaal cyborg achtige dingen in ons lichaam zitten. Waaronder dingen die de hele wereld een politiestaat wereld maken, ik weet zeker dat we over 50 jaar bijna geen vrijheid meer hebben.quote:WORDT WAKKER MENSEN! MENSEN KUNNEN GEEN CYBORGS ZIJN OVER 50 JAAR ALS ZE 2 JAAR GELEDEN NOG MET HUN MOND WIJDOPEN STONDEN TOEN ZE EEN TOUCHSCREEN TELEFOON ZAGEN!
You allready are being watched from the timeless world of space...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:55 schreef donzine het volgende:
[..]
Je spreekt je zelf een beetje tegen hier, dat mensen twee jaar geleden met hun mond wijd open stonden toen ze een touchscreen telefoon zagen was omdat de nieuwe technologie zo snel ontwikkeld werd, mensen hadden het niet verwacht. Als je kijkt hoe snel de technologie ontwikkelt, en er van uit gaat dat dit zo door blijft gaan, dan hebben we over 50 jaar allemaal cyborg achtige dingen in ons lichaam zitten. Waaronder dingen die de hele wereld een politiestaat wereld maken, ik weet zeker dat we over 50 jaar bijna geen vrijheid meer hebben.
Dit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:59 schreef Siniti het volgende:
Kun je nagaan waar de wereld is over 1000 jaar, of 10000 jaar, of 100000 jaar
Die eerste zou echt gruwelijk vet zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:01 schreef Nieuweling. het volgende:!
Jullie hebben mijn ogen geopent!
Ik kan niet wachten tot het eindelijk zover is dat mensen cyborgs zijn maar tegelijkertijd ben ik er ook wel een beetje bang voor.![]()
Nouja goed, klacht onterecht dus SLOTJE!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die eerste zou echt gruwelijk vet zijn
Dat de mens gewoon is uitgeroeid door een supervirus en dat de dinosauriėrs weer opkomen en in onze gebouwen gaan wonen die helemaal verneukt worden
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:10 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Betere versie van die 2e pic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |