Dat weet ik niet, maar komop zeg, de kans dat wij over 50 jaar cyborgs zijn is op z'n allerzachts gezegd héél klein.quote:
Waarom dan? Dachten we 50 jaar geleden ook niet dat niemand ooit een computer zou hebben?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:27 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar komop zeg, de kans dat wij over 50 jaar cyborgs zijn is op z'n allerzachts gezegd héél klein.
De kans dat we over 50 jaar behoorlijk ver met nanotechnologie en allerhande toffe chips in ons lichaam zijn is behoorlijk grootquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:27 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar komop zeg, de kans dat wij over 50 jaar cyborgs zijn is op z'n allerzachts gezegd héél klein.
Jij denkt de 64 niet te halen?quote:
TS werkt duidelijk bij Jamba, daar weten ze alles.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:30 schreef Siniti het volgende:
TS kent de toekomst
Vertel eens TS, wanneer en hoe ga ik dood? Word ik succesvol in mijn leven? Word ik ooit nog ontmaagd?
Om dat laatste correct te voorspellen hoef je geen Jomanda te heten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:30 schreef Siniti het volgende:
TS kent de toekomst
Vertel eens TS, wanneer en hoe ga ik dood? Word ik succesvol in mijn leven? Word ik ooit nog ontmaagd?
Niet nodig. Op je 14 is het kijken van 1 docu op Discovery genoeg om exact te weten wat men over 50 jaar zoal wel niet kan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
TS werkt duidelijk bij Jamba, daar weten ze alles.
Op zich zegt ie juist dat ie denkt dat t niét gaat gebeuren in 50 jaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:30 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Jij denkt de 64 niet te halen?![]()
![]()
![]()
![]()
Mischien ben je wel emo
![]()
Kijk, jij snapt 'em!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:37 schreef Westerling het volgende:
[..]
Op zich zegt ie juist dat ie denkt dat t niét gaat gebeuren in 50 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:37 schreef Westerling het volgende:
[..]
Op zich zegt ie juist dat ie denkt dat t niét gaat gebeuren in 50 jaar
Je snapt het echt niet hé.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:42 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
lees zijn tweede sub-klacht vriend
![]()
Lees jij hem maar goed, dan hebben we dat ook weer gehadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:42 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
lees zijn tweede sub-klacht vriend
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |