abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72398568
Top Ypsel! Mooi gedaan.....

En dan even een kleine tip van mij: je gaf aan dat de ph neutraal is. je hebt azalea's in je tuin staan en volgens mij nog een aantal andere zuurminnende planten. Een beetje tuinturf zou hen erg goed doen. Als je lijstje wilt over kalkminnende en zuurminnende planten dan roep je maar.

En dat hekje.... dat idee ga ik eerlijk van je stelen. Hier aan de kust in een golvend geheel natuurlijk wel erg toepasselijk!
pi_72398725
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:19 schreef chacama het volgende:
Top Ypsel! Mooi gedaan.....

En dan even een kleine tip van mij: je gaf aan dat de ph neutraal is. je hebt azalea's in je tuin staan en volgens mij nog een aantal andere zuurminnende planten. Een beetje tuinturf zou hen erg goed doen. Als je lijstje wilt over kalkminnende en zuurminnende planten dan roep je maar.

En dat hekje.... dat idee ga ik eerlijk van je stelen. Hier aan de kust in een golvend geheel natuurlijk wel erg toepasselijk!
Dank je, maar wat zijn de azalea's? Kan ik daar gewoon turf bovenop gooien?
Met de plaatjes die ik google zie ik niet welke het zijn in mijn tuin.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_72399057
Je mag het gewoon rondom de plant strooien of door de grond heen werken met een drietand. Uhm... zo te zien is het een rhododenderon (helemaal vout geschreven). Het is een beetje moeilijk te zien, maar ik dacht ook heide te zien. Die houdt ook van zure grond. En je Hortensia ook.

Een roos houdt van kalkrijke grond, maar kon niet goed zien of je die ook hebt staan. Dacht van wel.
pi_72399122
Rodondendron heb ik niet geloof ik. Een hortensia wel. Rozen ook, roze rozen Ik denk dat ik mijn tuinboek er even bij ga pakken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_72399339
Heel verstandig en als je er dan nog niet uitkomt, dan weet je me te vinden. Wij zijn makelijke tuiners. Stenen en kunstgras ligt bij ons in de voor- en achtertuin. Verder opgevrolijkt met potten met planten. En dan nog het geheel niet onkruidvrij weten te houden. Maar dat is meer gebrek aan tijd dan iets anders. Dan krijg je met een hovenier als man.... en ik pluk ook teveel onkruid en bloemen weg op een dag om thuis er mee verder te gaan. Zwaktebod eigenlijk
  donderdag 3 september 2009 @ 15:08:38 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72400020
Wat een verschil zeg Yppy!
pi_72400166
Leuk gedaan yppy! zo zie je dat je vingers toch groenen blijken te zijn dan je dacht
  donderdag 3 september 2009 @ 16:56:38 #58
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72403469
Mooi Yppy, dus ik kan volgend voorjar bij jou om advies gaan
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72404241
Ziet er al goed uit Yppy, dat gaat gezellig dichtgroeien
pi_72410232
Dat hekje is erg leuk YPPY!!
Dat groene gaas is dus wel degelijk leuk te maken
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')