quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:45 schreef Penisbaard het volgende:
Had je maar niet te hard moeten rijden.
Wtfquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:55 schreef maarten66 het volgende:
Wees blij, me vader had er één van ¤240,-Omdat die lutsers van de politie een weg van de één op de andere dag van 80 kmph naar 50 kmph omzetten. en toen had ie 32 kmph te hard gereden. Hij reed sowieso wel te hard, maar dat was dan maar voor 2 kmph geweest.
Suuuuureeequote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:55 schreef maarten66 het volgende:
Wees blij, me vader had er één van ¤240,-Omdat die lutsers van de politie een weg van de één op de andere dag van 80 kmph naar 50 kmph omzetten. en toen had ie 32 kmph te hard gereden. Hij reed sowieso wel te hard, maar dat was dan maar voor 2 kmph geweest.
Ik vindt 57 km per uur niet te hard. Wat is nu 7 kilometer op een 2-baansweg waar geen fiets- of voetpad langs loopt en waar je nog aan het uitrollen bent van het verlaten van de snelwegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:47 schreef Kafka. het volgende:
Voor dit probleem is een zeer simpele oplossing: niet te hard rijden.
Ik vindtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:02 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Ik vindt 57 km per uur niet te hard. Wat is nu 7 kilometer op een 2-baansweg waar geen fiets- of voetpad langs loopt en waar je nog aan het uitrollen bent van het verlaten van de snelweg
Dat dus. En hoeveel te hard je rijd maakt niet uit, ze moeten ergens een grens trekken. En er gaat al 5 kilometer correctie van af.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:45 schreef Penisbaard het volgende:
Had je maar niet te hard moeten rijden.
14.gifquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:10 schreef Bafnek het volgende:
Je krijgt een boete voor je gezicht.
3 kilometer correctie ervan af dusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:12 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Dat dus. En hoeveel te hard je rijd maakt niet uit, ze moeten ergens een grens trekken. En er gaat al 5 kilometer correctie van af.
Wees blij dat de politie jou niet ziet want dan wordt je gelijk in de donkerste kerker opgeslotenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |