Of de reisorganisatoren vertrekken 's ochtends, waar je dan ook betaald. Je betaalt voor DAGEN, niet voor uurtjes.quote:
Wat is je probleem, het staat er toch gewoon voordat je boekt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Of de reisorganisatoren vertrekken 's ochtends, waar je dan ook betaald. Je betaalt voor DAGEN, niet voor uurtjes.
De reistijden niet. Normaal verlies je 2 dagen, nu 3.5.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:17 schreef wazoomie het volgende:
Dat weet je toch ook voordat je betaald?
Jongerenvakantie, dus je moet wel zo ongeveer met een operator. Is anders heel lastig qua verzekeringen en je kunt naar niemand toe als er wat gebeurt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:18 schreef postmortum het volgende:
waarom boek je zelf niet ?
dat is veel goedkoper en je kunt zelf je reisdagen bepalen
oh begripijpelijk , ik heb doorlopende reisverzekringquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De reistijden niet. Normaal verlies je 2 dagen, nu 3.5.
[..]
Jongerenvakantie, dus je moet wel zo ongeveer met een operator. Is anders heel lastig qua verzekeringen en je kunt naar niemand toe als er wat gebeurt.
Dat was eigenlijk ook ons plan, maar we zijn maar met 5 personen omdat een tyfusmongool is afgehaakt, en daardoor 2 + 3 persoonsappartement. Dat is al een stuk duurder, dus moesten we op het vliegtuig bezuinigen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ja ik ga ook naar Spanje. Maar wel met het vliegtuig, hoppa in 2 uurtjes even heen en de rest van de dag zit je met je dikke hol op het strand. En je bent niet zo naar de klote.
Ik zeg: mooi werk!
WTf is dat voor onzinquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jongerenvakantie, dus je moet wel zo ongeveer met een operator. Is anders heel lastig qua verzekeringen en je kunt naar niemand toe als er wat gebeurt.
Lees dan ook mijn andere replies, blokmongool. Daar heb ik toch uitgelegd waarom we niet met het vliegtuig gaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
WTf is dat voor onzin
![]()
Betaal gewoon een paar tientjes extra en ga met het vliegtuig, pauper.
Mensen die met de bus op vakantie gaan zijn zulke falers
Bezuinigen op het vliegtuig, maar ondertussen wel vier dagen vakantie verliezen + ongelooflijk gaar AANKOMEN en weer gaar THUISKOMEN.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lees dan ook mijn andere replies, blokmongool. Daar heb ik toch uitgelegd waarom we niet met het vliegtuig gaan.
Normaal: 300 euro.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Bezuinigen op het vliegtuig, maar ondertussen wel vier dagen vakantie verliezen + ongelooflijk gaar AANKOMEN en weer gaar THUISKOMEN.
300 euro maar voor 6 personen? Wel met ontbijt en diner erbij?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Normaal: 300 euro.
Door afhaken vriend: 400 euro + degenen die zich opofferden voor 2persoons apparement: 500 euro.
Vliegtuig: + 150 euro.
En op deze leeftijd is dat behoorlijk wat extra geld.
300 zonder ontbijt en zonder diner. En dat is per persoon he.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
300 euro maar voor 6 personen? Wel met ontbijt en diner erbij?
Ik ga ook met de bus trouwens, en ik ben net zo screwed als jij![]()
!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:53 schreef Sakura het volgende:
Dan ga je toch gewoon lekker met de bus naar Texel, veel minder reistijd.
Tering, je krijgt gewoon waarvoor je betaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |