Hier bij de AH-XL in Roermond deed niemand moeilijk maar het is hier een erg vriendelijke service medewerksterquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:49 schreef Zith het volgende:
[..]
Hmm lees nu dus ergens dat die folder van een PLUS komt uit venlo, dus dat daarom het niet in hun normale folder staat..
Al lijkt mij die M-12 N-3 in die folder gewoon te staan voor 12de maand, week 3...
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:44 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ja, had net nog 18 pakken mars ijs gratis.
Ja maar op de site van die plus in venlo staan die ijsjes er mooi niet bijquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:49 schreef Zith het volgende:
[..]
Hmm lees nu dus ergens dat die folder van een PLUS komt uit venlo, dus dat daarom het niet in hun normale folder staat..
Al lijkt mij die M-12 N-3 in die folder gewoon te staan voor 12de maand, week 3...
Ik geloof het ook niet, maar goed - men doet maar wat ze niet laten kunnen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar op de site van die plus in venlo staan die ijsjes er mooi niet bij![]()
http://www.plussupermarkt(...).cfm?navactive=04_03
Ik schrok alquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:20 schreef Dropdown het volgende:
Mocht je de ijsjes actie niet geloven:
077-3514666 bellen. Dan 1 drukken krijg je de klantenservice.
Dan ernaar vragen en het was echt waar.
Gast, 3072 × 2304, resize dat ding evenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:17 schreef Dropdown het volgende:
Net ijs gehaald. 6 doosjes, kregen er niet meer mee. Toen bij andere winkel kregen wij niets omdat de datum er niet op stond, terwijl wij de voorkant meegenomen hadden. Dus tip: Haal de datum vd voorkant en photoshop die op de ander.
Foto:
[ link | afbeelding ]
Álle cola is toch in de aanbieding?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:33 schreef TNA het volgende:
Ik ga de komende week leven op pizza en cola. En appeltaart!
HAd je beter moeten lezen hierbovenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:49 schreef Dumdiedum het volgende:
Hmm, ik ben net even langs de Plus gefietst voor hun folder, maar inderdaad geen melding van de Mars ice cream.
Nu net terug van boodschappen doen bij de AH, zonder tassen met gratis ijs terwijl ik hier nu net lees dat 't wel had gekund
Ja duh.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:01 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dus de prijs is nog steeds hoger dan de Plus? Dan ga ik zo ook even.
Wat ja duh? Gisteren was het ook snel aangepast. Had ik nu ook al wel verwacht.quote:
Nee, die regel is er officieel nu nog niet. Kijk maar in de folder staat er niet bij.quote:
Ik heb ze toch gratis dus is het logisch dat die prijs nog niet is aangepast dusss.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat ja duh? Gisteren was het ook snel aangepast. Had ik nu ook al wel verwacht.
Het moet eerst ergens anders goedkoper zijn ja...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:20 schreef Stephan1237 het volgende:
Dus volgende week is de cola in de aanbieding?
Gratis cola dus?
Van waar de FA producten?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:30 schreef Dribbel_ het volgende:
weer ff gelopen
nu allemaal mentos fa producten en weer 2 taarten![]()
Toevallig ook een printje met de data?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:33 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Van hier. Bij appie 1,39 per fles
[ afbeelding ]
... kijk even langer dan 10 seconden.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:42 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Toevallig ook een printje met de data?
My bad!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:42 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
... kijk even langer dan 10 seconden.
6x 3.99 = 23.94 EUR, door het afrond systeem van de AH is 6x ariel gel bij de AH 23.95...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Kruidvat heet die Ariel Excel-dingen nu ook in de aanbieding voor 3,99 per stuk, jammer dat het niet net 3,98 is.
Doe dat nou niet, haal die plaatjes weg ah kijkt ook mee.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Kruidvat heet die Ariel Excel-dingen nu ook in de aanbieding voor 3,99 per stuk, jammer dat het niet net 3,98 is.
De Sanders heeft trouwens dit als aanbieding:
Coca Cola Regular/Light/Zero, 6 flessen voor 6,69 euro.
Als de AH hier volgende week dus hogere prijzen voor heeft wordt het cola inslaan
Coca-Cola:
[ afbeelding ]
Actieperiode:
[ afbeelding ]
in de kruidvat folder niet terug te vinden?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:17 schreef Zith het volgende:
[..]
6x 3.99 = 23.94 EUR, door het afrond systeem van de AH is 6x ariel gel bij de AH 23.95...
Ja, mijn fout, het staat in de Kruidvat-folder voor volgende week (vanaf dinsdag 16 juni t/m zaterdag 20 juni).quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:23 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
in de kruidvat folder niet terug te vinden?
Oke, voor de zekerheid maar ff weggehaald voor als er vakkenvullers meelezenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:16 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, haal die plaatjes weg ah kijkt ook mee.![]()
![]()
![]()
Ja bij Sanders (quote:Op zondag 14 juni 2009 22:54 schreef sander89 het volgende:
Is 4-pack van coca cola ergens goedkoper?
Dan heb je in een keer 24 gratis flessen cola.
Hmm, dat zijn of losse anderhalve literflessen, of het is een ander multipack. Misschien telt dat niet?quote:Op zondag 14 juni 2009 22:56 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja bij Sanders ()
http://www.uwsupermarkt.nl/?aid=17361
Zelf ben ik geen cola drinker overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |