quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:02 schreef halfbearad het volgende:
Haha, ok, had niet echt verwacht dat iemand het überhaupt wist wat er morgen aan de hand is in Arnhem.
Daar is de EO jongerendag bij het gelredome en ik sta op de TNO stand om te helpen bij de steekproeven.
als dat geen batsen gaat wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:02 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Haha, ok, had niet echt verwacht dat iemand het überhaupt wist wat er morgen aan de hand is in Arnhem.
Daar is de EO jongerendag bij het gelredome en ik sta op de TNO stand om te helpen bij de steekproeven.
Is dat die gozer, die op de plaatjes enzo staat met dat kruisquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Veel plezier.
Doe mijn "ex" de groeten
Van wie?quote:
dat soort figuren zijn nasty hoor...die doen het gewoon stiekemquote:
Pfff wat heb ik vaak in die trein gezeten zeg... Zooo saai altijd... Alleen begon of eindigde ik altijd een uur verder in Maastricht...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb van eindhoven tot amsterdam zitten slapen in de trein. Was kennelijk nodig, want dat lukt anders nooit
Blijkbaar, en een beetje uitgerustquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb van eindhoven tot amsterdam zitten slapen in de trein. Was kennelijk nodig, want dat lukt anders nooit
Waarom moet dat in Arnhemquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:02 schreef halfbearad het volgende:
[..]
quote:
Ik kan juist nooit wakker blijven in de treinquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
heb je nu nogsteeds hoofdpijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:06 schreef Nouk84 het volgende:
Oké nu dansen!![]()
Eerst even ergens een pilletje scoren tegen de hoofdpijn
Wat voor steekproeven ga je doen dan eigenlijk ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:07 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Lol, denk niet dat er veel gaat gebeuren, maar wil wel eens zien hoe dat feestje eruit ziet.
Goed te horen, dat je je iets beter voeltquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kan juist nooit wakker blijven in de trein
Leuke foto in dat smiley topic
Ik ga zaterdagnacht wel dedoen
Net 1.5 uur geslapennu even fitnessen
!
Ben blij dat ik normaal heb kunnen slapen zonder dromenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Goed te horen, dat je je iets beter voelt
Veel plezier, tot snel, waarschijnlijk zondagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:06 schreef Nouk84 het volgende:
Oké nu dansen!![]()
Eerst even ergens een pilletje scoren tegen de hoofdpijn
Weet ik veel.quote:
Ik moet ook nog 3 kwartier verder... Met vertraging, we staan stil vanwege een wisselstoring.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pfff wat heb ik vaak in die trein gezeten zeg... Zooo saai altijd... Alleen begon of eindigde ik altijd een uur verder in Maastricht...
Geen zorgen maken wat mogelijk kàn gebeuren, maar er gewoon mee dealen als het wel gebeurt. En anders kom je hier maar even het topic vol kletsenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben blij dat ik normaal heb kunnen slapen zonder dromen
Maakte me even zorgen voor vanavond
Ja ik heb zeg maar werk waar je niet FOK!tquote:
Maar wel hele enge jongeren als ze daar heen gaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:11 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Kennelijk hebben ze dat daar geregeld. Ik weet alleen dat ik een heleboel jongeren moet meten en die zijn daar toevallig in grote getale te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |