Ik ben er ook nog tot half 6.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben er nog een half uurtje....![]()
Maar heb niet veel te melden wederom.
maandag!... eikel... jij gaat gewoon NU bellen en een afspraak maken.. Flikker toch op met je stoere gekut man, je bent geen mietje omdat je hulp nodig hebt!... !!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is me aangeboden, maar heb het afgeslagen...
Dat kwam vooral omdat ik zoveel adrenaline had en toch nog wel vrijwel niks voelde qua emotie door de shock
Ik ga ze maandag even bellen
Smakelijkquote:
Kwaak heb jij je iphone al op 3.0 ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
maandag!... eikel... jij gaat gewoon NU bellen en een afspraak maken.. Flikker toch op met je stoere gekut man, je bent geen mietje omdat je hulp nodig hebt!... !!
Eetsmakelijk mevrouwquote:
Rustig aan Kwaak. Je kwaakt weer veel te hardquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
maandag!... eikel... jij gaat gewoon NU bellen en een afspraak maken.. Flikker toch op met je stoere gekut man, je bent geen mietje omdat je hulp nodig hebt!... !!
Klinkt erg goed maar ik heb prior engagement met vrienden om te gaan pokeren en sushi eten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik zeg, Leidseplein, 17:45 terras, I'm buying.
nee nog niet, ik wacht ff op de officiele release ivm garantie enzo.quote:
ik ben wat druk in mijn hoofd, dus ik uit mij ook druk.. mea culpa..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rustig aan Kwaak. Je kwaakt weer veel te hard
Maar hij heeft een punt KF, een heel weekend om te denken is niet goed hoor. Vandaag had je werk nog als afleiding. Je kan ze als ik het goed heb altijd bereiken. Ook in het weekend. Dus pak die telefoon en zoek hulp. Dit kan niemand alleen. Iedereen heeft weleens hulp nodigmaar neem die dan ook aan
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ben wat druk in mijn hoofd, dus ik uit mij ook druk.. mea culpa..
Ahh the sweet, sweet seventiesquote:
Toen het leven nog simpel wasquote:
Inderdaad, het simpele leven, free sex, iedereen high of bezopen.quote:
Juist daarom moet je praten met iemandquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:14 schreef KudFokker het volgende:
Ik begrijp het...
Maar wil er eerst zelf even over nadenken voordat ik er met iemand over ga praten...
Wil het laten bezinken zeg maar...
Ik ben mezelf even aan het kwellen met de vraag of het ook gebeurd zou zijn als ik even wat harder had gereden en hij niet had hoeven inhalen...
Ik weet dat het nergens op slaat, maar het gaat automatisch
Ja, een man was een man, een vrouw een vrouw. Geen gedoe met metrosexueel etc...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, het simpele leven, free sex, iedereen high of bezopen.
Man ik heb wat gemist.
Ik ga vanavond met vrienden praten, maandag bel ik, ik beloof het.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Juist daarom moet je praten met iemand
Precies! Geen onzin!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, een man was een man, een vrouw een vrouw. Geen gedoe met metrosexueel etc...
3 TV zenders.
Wat is er Pien?quote:
Dan maandag niet komen met ik voel me alweer ok he?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga vanavond met vrienden praten, maandag bel ik, ik beloof het.
Maar ik heb gewoon zin om onder de mensen te zijn en weer mezelf te zijn.
Ik ben nooit zo dat ik me ergens door op mijn kop laat zitten, maar dit....
Ik ben aan de ene kant stiekem blij dat het vrijdag is gebeurd en niet maandag
Tja, gaat niet lukken denk ik, dan maar een keer een 70's meet houdenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies! Geen onzin!
Ik zeg: we MOETEN terug naar die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |