Ik ben er ook nog tot half 6.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben er nog een half uurtje....![]()
Maar heb niet veel te melden wederom.
maandag!... eikel... jij gaat gewoon NU bellen en een afspraak maken.. Flikker toch op met je stoere gekut man, je bent geen mietje omdat je hulp nodig hebt!... !!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is me aangeboden, maar heb het afgeslagen...
Dat kwam vooral omdat ik zoveel adrenaline had en toch nog wel vrijwel niks voelde qua emotie door de shock
Ik ga ze maandag even bellen
Smakelijkquote:
Kwaak heb jij je iphone al op 3.0 ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
maandag!... eikel... jij gaat gewoon NU bellen en een afspraak maken.. Flikker toch op met je stoere gekut man, je bent geen mietje omdat je hulp nodig hebt!... !!
Eetsmakelijk mevrouwquote:
Rustig aan Kwaak. Je kwaakt weer veel te hardquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
maandag!... eikel... jij gaat gewoon NU bellen en een afspraak maken.. Flikker toch op met je stoere gekut man, je bent geen mietje omdat je hulp nodig hebt!... !!
Klinkt erg goed maar ik heb prior engagement met vrienden om te gaan pokeren en sushi eten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik zeg, Leidseplein, 17:45 terras, I'm buying.
nee nog niet, ik wacht ff op de officiele release ivm garantie enzo.quote:
ik ben wat druk in mijn hoofd, dus ik uit mij ook druk.. mea culpa..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rustig aan Kwaak. Je kwaakt weer veel te hard
Maar hij heeft een punt KF, een heel weekend om te denken is niet goed hoor. Vandaag had je werk nog als afleiding. Je kan ze als ik het goed heb altijd bereiken. Ook in het weekend. Dus pak die telefoon en zoek hulp. Dit kan niemand alleen. Iedereen heeft weleens hulp nodigmaar neem die dan ook aan
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ben wat druk in mijn hoofd, dus ik uit mij ook druk.. mea culpa..
Ahh the sweet, sweet seventiesquote:
Toen het leven nog simpel wasquote:
Inderdaad, het simpele leven, free sex, iedereen high of bezopen.quote:
Juist daarom moet je praten met iemandquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:14 schreef KudFokker het volgende:
Ik begrijp het...
Maar wil er eerst zelf even over nadenken voordat ik er met iemand over ga praten...
Wil het laten bezinken zeg maar...
Ik ben mezelf even aan het kwellen met de vraag of het ook gebeurd zou zijn als ik even wat harder had gereden en hij niet had hoeven inhalen...
Ik weet dat het nergens op slaat, maar het gaat automatisch
Ja, een man was een man, een vrouw een vrouw. Geen gedoe met metrosexueel etc...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, het simpele leven, free sex, iedereen high of bezopen.
Man ik heb wat gemist.
Ik ga vanavond met vrienden praten, maandag bel ik, ik beloof het.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Juist daarom moet je praten met iemand
Precies! Geen onzin!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, een man was een man, een vrouw een vrouw. Geen gedoe met metrosexueel etc...
3 TV zenders.
Wat is er Pien?quote:
Dan maandag niet komen met ik voel me alweer ok he?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga vanavond met vrienden praten, maandag bel ik, ik beloof het.
Maar ik heb gewoon zin om onder de mensen te zijn en weer mezelf te zijn.
Ik ben nooit zo dat ik me ergens door op mijn kop laat zitten, maar dit....
Ik ben aan de ene kant stiekem blij dat het vrijdag is gebeurd en niet maandag
Tja, gaat niet lukken denk ik, dan maar een keer een 70's meet houdenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies! Geen onzin!
Ik zeg: we MOETEN terug naar die tijd
Dat is best een goed plan eigenlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, gaat niet lukken denk ik, dan maar een keer een 70's meet houden.
Nee, tenzij ik me echt beter voelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan maandag niet komen met ik voel me alweer ok he?
That 70's show is ook wel grappigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is best een goed plan eigenlijk
Themameet!
wieringerwerf en den oeverquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:24 schreef automatic_ het volgende:
KF, waar was het nu eigenlijk gebeurd?
ik weet niet of je die vraag nog had gelezen daarstraks
In dat parallelle (schrijf ik dat goed?) universum is weed geurloosquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
That 70's show is ook wel grappig
Ik snap alleen niet dat die vader er nooit achter komt wanneer ze blowen in die kelder
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In dat parallelle (schrijf ik dat goed?) universum is weed geurloos
Ja die ja... Beetje jammer hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:42 schreef Q. het volgende:
Ja! Maar ik was te moe om te antwoorden! Die van gistereren toch?
Dat dacht ik ook, maar hij smst niet terugquote:
Ah, dan ben je in ieder geval niet alleen tegen mij gemeenquote:
Ik ben heel consistent in mijn gemeenheid.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, dan ben je in ieder geval niet alleen tegen mij gemeen
neuk-enquote:
Ahhh! Dan had je dat vanmorgen moeten regelen hèquote:
ja...maar ik zit vanavond in een kroeg met voornamelijk mannen gok ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahhh! Dan had je dat vanmorgen moeten regelen hè
nu krijg je vast een berg PM'squote:
Maar vanochtend lag er toch iemand bij je in bed?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...maar ik zit vanavond in een kroeg met voornamelijk mannen gok ik
ik wil weerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar vanochtend lag er toch iemand bij je in bed?
Die krijgt ze vast iedere dag jaquote:
Ow, dat valt wel mee hoor. Maar ik mis het ook niet echtquote:
Ze gaan de servers van Fok er voor uitbreidenquote:
dat valt me tegenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, dat valt wel mee hoor. Maar ik mis het ook niet echt
een aparte PM server zou niet gek zijn neequote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ze gaan de servers van Fok er voor uitbreiden
Die andere dames PM-en veel meer hoorquote:
Verschilt per dag of in jou geval per uurquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die andere dames PM-en veel meer hoor
Ik ben niet zo PM-populair
Ruimte gemaakt voor je vriendjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:35 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Ik heb even mijn kledingkasten uitgemest
Voor mijn onzichtbare vriendjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ruimte gemaakt voor je vriendje
Of je doet zoals me zus deed, een huis kopen met een giga grote zolder en daar je kledingkast van makenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Voor mijn onzichtbare vriendje
Ik moet eigenlijk mijn schoenen & tassen nog doen, maar dat zijn twee gevoelige onderwerpen...
Ik kan nog geen huis kopenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Of je doet zoals me zus deed, een huis kopen met een giga grote zolder en daar je kledingkast van maken
Is ook een beter methode, zoveel kleding en ze draagt altijd het zelfdequote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan nog geen huis kopen
En nee... Ik kan altijd heel goed opruimen en dat wil ik graag zo houden
Mja, dat heb ik ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is ook een beter methode, zoveel kleding en ze draagt altijd het zelfde
Jij gaat meisjes meten?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:43 schreef halfbearad het volgende:
Mogen jullie raden waar ik morgen ga werken.
Regio utrecht/flevopolder, neem je me storingsdienst overquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:43 schreef halfbearad het volgende:
at the gaybar gaybarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:43 schreef halfbearad het volgende:
Deze vind ik beter.quote:
Hobbel rustig door, therapeut van morgen wervel weer terug gedrukt,quote:
dat lijkt me best pijnlijk trouwens...zo'n wervel trug drukken...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hobbel rustig door, therapeut van morgen wervel weer terug gedrukt,dagje rustig aan gedaan op het werk, gaat al een stukkie beter
Dat is ook best pijnlijk, daarom doet ze het ook liggend zodat je niet flauw kan vallenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:51 schreef Flena het volgende:
[..]
dat lijkt me best pijnlijk trouwens...zo'n wervel trug drukken...rustig aan doen is vaak dan wel het verstandigste ja...:)
het is net als een pleister losrukken..het doet heel ff pijn en dan voelt het hemelsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:51 schreef Flena het volgende:
[..]
dat lijkt me best pijnlijk trouwens...zo'n wervel trug drukken...rustig aan doen is vaak dan wel het verstandigste ja...:)
Meer naar het oosten, maar geen storingsdienst.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Regio utrecht/flevopolder, neem je me storingsdienst over
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is net als een pleister losrukken..het doet heel ff pijn en dan voelt het hemels![]()
ik heb een zwevende wervel in mijn nek die af en toe eens verschuift en dan speiren en znuwen vastklemt...die moet dat ook ff teruggezet worden door de chiropractor...is best lekker
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is net als een pleister losrukken..het doet heel ff pijn en dan voelt het hemels![]()
ik heb een zwevende wervel in mijn nek die af en toe eens verschuift en dan speiren en znuwen vastklemt...die moet dat ook ff teruggezet worden door de chiropractor...is best lekker
Enschede?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:57 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Meer naar het oosten, maar geen storingsdienst.
Haha, inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:57 schreef Flena het volgende:
[..]ok...ik moet er nie aan denken...maargoed als het helpt is het prima he
alleen ik durf dat nie te laten doen
Geen ideequote:
nee snap ik...mijn chiropractor vond het de eerste keer ook vreemd maar ik heb schijnbaar een hoge pijngrens.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
is maar wat je lekker vind, kom er liever niet
quote:
dus jij bent gewoon een beetje raar?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee snap ik...mijn chiropractor vond het de eerste keer ook vreemd maar ik heb schijnbaar een hoge pijngrens.
Het gevoel erna is gewoon lekker...je voelt gewoon dat er weer meer bloed doorstroomt
Haha, ok, had niet echt verwacht dat iemand het überhaupt wist wat er morgen aan de hand is in Arnhem.quote:
raar = opgewonden raken van pijnquote:
beetje late reactie, topic was gisterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |