Ah, nu weet ik waarom ik hem niet ken. Ik kan die muziek echt niet hebben gewoon.quote:
Zou een primeurtje zijn, als 16 jarig pubertje een vent van 30 weg krijgt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Prachtige tutorial. De beste ooit
Dan weet ik dat alvast voor als phpmystyle ervoor verantwoordelijk is als ik geen mod meer ben.
Tnx !
Ik zei doet, niet 'is'quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
PHP is een scripttaal, die bedoeld is om op webservers dynamische webpagina's te creëren.
Dizzee Rascalquote:
quote:
Vet nummer is dat hequote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dizzee Rascal is dan ook een baas.
Al de cd van de fakkelbrigade geluisterd ? Kwam op 7 binnen in de album top 50 zag ik gisteren !!!
PHP creëert dynamische webpagina's op webservers.quote:
quote:
Ja Dizzee wel ja, maar Armand van Helden niet echtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dizzee Rascal is dan ook een baas.
Al de cd van de fakkelbrigade geluisterd ? Kwam op 7 binnen in de album top 50 zag ik gisteren !!!
quote:
I'm with stupid dinges.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
Negeer hem gewoon. Das de beste remedie. Werkt nl. altijd het beste bij kleine kinderen.
Zag hem vanmorgen ook op fucking TMF voorbijflitsen. Bleef ff hangen toen ik de voor mij al bekende clip zag.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:34 schreef reetveter het volgende:
Door dat nummer wil ik in de tuin zitten met een biertje en de muziek binnen zo hard dat de hele straat er last van heeft.
Bowa heeft'm door. Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
Negeer hem gewoon. Das de beste remedie. Werkt nl. altijd het beste bij kleine kinderen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:34 schreef reetveter het volgende:
Door dat nummer wil ik in de tuin zitten met een biertje en de muziek binnen zo hard dat de hele straat er last van heeft.
16 en dan al een wijsneus zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou een primeurtje zijn, als 16 jarig pubertje een vent van 30 weg krijgt.
Hier iedere week als het lekker weer is, muziek op max en chillen in de tuinquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
![]()
Dat ga ik maandag ook zeker even doen!
Toevoeging: Mits lekker weer natuurlijk!
Dan komt Peter R achter bowa aan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bowa heeft'm door. Mag ik je aanraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |