Ik ga NU op een terras zitten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of binnen zitten achter de spelcomputer, of buiten op het terras zitten.. hmmmm... lastige keuze.. Maar ik begrijp je volledig hoor!
quote:
Wat super goed joh!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat goed!
Je leest vast niet terug, daarom maar even zo; ik heb donderdag nog een gesprekErgens waar ik graag voorgesteld wilde worden, maar wat nogal lang duurde. Nu willen ze me graag spreken
Monchou is saai en het weer is het weer, dus ook een saai onderwerp. Zijn er geen leuke stellingen/vragen? Of is het weer vrijdagmiddag-inspiratieloosheid?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
alleen over monchou pie en het lekkere weer.
dat laatstequote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Monchou is saai en het weer is het weer, dus ook een saai onderwerp. Zijn er geen leuke stellingen/vragen? Of is het weer vrijdagmiddag-inspiratieloosheid?
Donderdag en maandagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:55 schreef heksehiel het volgende:
Wat super goed joh!Ze willen je graag spreken
Dan heb ik donderdag om voor iemand te duimen
![]()
Ik had idd nu ff geen zin om terug te lezen.
Dat zou ook kannibalisme zijnquote:
Ik denk dat ze in deze wel iets van kut/verrot/vies bedoelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:01 schreef heksehiel het volgende:
Ok, dan gooi ik er wel een vraag in. Dieclienten hier hadden net de etenskar terug gebracht en toen zat er een briefje op:
But vreten.nl
Nu vroeg ik mij af, hoe schrijf je but/butt/bud en waar komt het vandaan? Sommige mensen dachten hier dat het een netter woord voor kut was, net als in chips ipv shitMaar dat lijkt me niet toch?
quote:
Ja dat lijkt mij ook, maar schrijf je dan 'but'? Of spel je dat anders?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in deze wel iets van kut/verrot/vies bedoelen.
Maar dan wel van chocolade ?quote:
wat is er mis met a.s. maandag?quote:
ik denk butt...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook, maar schrijf je dan 'but'? Of spel je dat anders?
Dat gaat haar toch niet lukkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Damn, girl! Dat wordt vroeg naar bed het hele weekend
"but" als in reet/kont enz schrijf je als "butt"quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:03 schreef heksehiel het volgende:
Ja dat lijkt mij ook, maar schrijf je dan 'but'? Of spel je dat anders?
Dat gaat niet lukken, vannacht slaap ik hooguit 3 uur, maar morgenavond wel lekker relaxed niks doen, en zondag ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:04 schreef heksehiel het volgende:
Damn, girl! Dat wordt vroeg naar bed het hele weekend
Zorg liever dat het eten wat lekkerder wordt dan je daar druk om te makenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:01 schreef heksehiel het volgende:
Ok, dan gooi ik er wel een vraag in. Dieclienten hier hadden net de etenskar terug gebracht en toen zat er een briefje op:
But vreten.nl
Nu vroeg ik mij af, hoe schrijf je but/butt/bud en waar komt het vandaan? Sommige mensen dachten hier dat het een netter woord voor kut was, net als in chips ipv shitMaar dat lijkt me niet toch?
Dat dacht ik dus ook, dus dan zou het moeten zijn butt vretenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
"but" als in reet/kont enz schrijf je als "butt"
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, heb je niet mijn toffe verhaal over een wekeend gelezen of zo?
Zoals elke vrijdag.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Monchou is saai en het weer is het weer, dus ook een saai onderwerp. Zijn er geen leuke stellingen/vragen? Of is het weer vrijdagmiddag-inspiratieloosheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |