Goedemiddagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:28 schreef Jannuk het volgende:
Is het al weekend dan? Nog genoeg te doen vandaag!
Hoii!
hoiiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:28 schreef Jannuk het volgende:
Is het al weekend dan? Nog genoeg te doen vandaag!
Hoii!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
Katten, honden, konijnen - ik vind alle dieren waar je mee kan knuffelen leuk
Pinguins?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
heb je al een erikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
daar heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
mjah, tot ze weer eens in je tenen hangenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:33 schreef Flena het volgende:
[..]
daar heb je helemaal gelijk in
Ik heb ook 2 fretjes, die zijn ook gaaf
Die zijn ook leuk ja. Al ben ik een keer door eentje in mijn kont gebetenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:33 schreef Flena het volgende:
[..]
daar heb je helemaal gelijk in
Ik heb ook 2 fretjes, die zijn ook gaaf
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die zijn ook leuk ja. Al ben ik een keer door eentje in mijn kont gebetenOook door een bouvier overigens
Is niet grappigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:35 schreef Flena het volgende:
[..]
door een fret in je kont gebeten?
Ja sommige kunnen flink bijten ja...vooral albino's doen het erg
sorry..ik denk in beelden..dus ik zie ook gewoon echt een fret die zich heeft vastgebeten in je kont..enzo..en ach..ja ik ben gewoon beetje gestoordquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:37 schreef Flena het volgende:
[..]
sorry..ik denk in beelden..dus ik zie ook gewoon echt een fret die zich heeft vastgebeten in je kont..enzo..en ach..ja ik ben gewoon beetje gestoord![]()
Leuk hoor in plaatjes denken
eenden ook????quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
Je zou niets liever willen dan Rip's naakte billetjes voor je snoet... jij zachtjes met je lippen steeds dichter naar der zere plekje, en dan raken jouw lippen haar lieve zachte billetjes en ben je helemaal verkocht! kan je de rest van je leven aan niets anders denken dan de bips van Rip!quote:
Hoezo? van zijn liedjes of wat hij zegt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:37 schreef Ripley het volgende:
Kan iemand Guus Meeuwis niet een tijdje doofstom maken of zo? Het lijkt me een aardige vent, maar ik word een beetje moe van 'm
quote:
Van zijn liedjesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoezo? van zijn liedjes of wat hij zegt?
Eerst maak je me uit voor gay, nu zeg je dit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je zou niets liever willen dan Rip's naakte billetjes voor je snoet... jij zachtjes met je lippen steeds dichter naar der zere plekje, en dan raken jouw lippen haar lieve zachte billetjes en ben je helemaal verkocht! kan je de rest van je leven aan niets anders denken dan de bips van Rip!
Voor het geval je de LAPO zou missen?quote:
Je kont heeft best wat te verduren gehad, div. bijt incidenten, d'r op gevallenquote:
Alsof een gay niet lief kan zijn! tsk!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Eerst maak je me uit voor gay, nu zeg je dit.
Je vind me wel lief he!
[..]
Voor het geval je de LAPO zou missen?
gaan we zo het terras op?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:43 schreef Kluts het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaallo op deze geweldige vrijdagmiddag!![]()
quote:
ooeh kwarktaart!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nope, heb net kwarktaart gemaakt en vanavond komen wat vrienden mn nieuwe PS3 uittesten.
Pak aan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:09 schreef Kreator het volgende:
Anyway. Douchen, mijn goddelijke lijf bekijken en constateren dat het zo perfect is dat het geen onderhoud behoeft, pak aan, bruiloft.
Tot ooit.
vorige week al gemaaktquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nope, heb net kwarktaart gemaakt en vanavond komen wat vrienden mn nieuwe PS3 uittesten.
ik ga morgen denk ik weer es monchoutaart makenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:47 schreef erikje14 het volgende:
[..]
vorige week al gemaakt
Deze week maar weer eens een appeltaart denk ik
Of binnen zitten achter de spelcomputer, of buiten op het terras zitten.. hmmmm... lastige keuze.. Maar ik begrijp je volledig hoor!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja mooi hè? En als je er ook nog gigantisch op hapt hebben ze je precies waar ze je hebben willen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:44 schreef Kreator het volgende:
Ik haat kutnewbies. Vroeger, toen men nog wist dat ik onaantastbaar was, was alles beter. Nu denken de kutnewbies al dat ik trillend achter de pc zit, als ik m'n fobo leeg heb gemaakt..
monchou pie !quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:47 schreef Flena het volgende:
[..]
ik ga morgen denk ik weer es monchoutaart maken
Mooi zo!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:12 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb nóg een gesprek, ergens waar ik ook heel graag voorgesteld wilde worden
ook een optie, al heb ik dat nog nooit gemaakt, maar goed voor alles een eerste keerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:47 schreef Flena het volgende:
[..]
ik ga morgen denk ik weer es monchoutaart maken
Ik ook niet, want ik hou niet van taart. Ja, een keer in de 2 jaar een appeltaart ofzo.quote:
Ok, dan ligt het niet aan mij, ligt het aan het momentquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alsof een gay niet lief kan zijn! tsk!
En ik vind iedereen lief, ben in een rel buidat gaat heul erg mis vanavond
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:50 schreef heksehiel het volgende:
Zo even de achterstallige werkzaamheden ingehaald. Nu heb ik weer verdiend om hier te posten
quote:
Hou jij niet van taartquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ik hou niet van taart. Ja, een keer in de 2 jaar een appeltaart ofzo.
Maar had het er laatst over met vrienden en die keken me met zulke manga-oogjes aan, dat ik speciaal voor hun taart gemaakt heb.
Wat goed!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:50 schreef heksehiel het volgende:
Zo even de achterstallige werkzaamheden ingehaald. Nu heb ik weer verdiend om hier te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |