Wat staat er vannacht op de planning dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, vannacht slaap ik hooguit 3 uur, maar morgenavond wel lekker relaxed niks doen, en zondag ook
Denk je nou serieus dat ik in de keuken staquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
Zorg liever dat het eten wat lekkerder wordt dan je daar druk om te maken
Soms. Ligt aan de chocolade en aan de tijd van de maandquote:
Dat is weer eens iets anders dan "Goedemiddag!"quote:
die plakken zo...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Soms. Ligt aan de chocolade en aan de tijd van de maand
In Cannes hebben ze bijna overal warme chocolade cake waar gesmolten pure chocolade uitloopt als je het aansnijdtDie's heerlijk
En chocotoffs vind ik ook lekker
daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is weer eens iets anders dan "Goedemiddag!"
Ik werk in het weekend in de kroeg, dat moet ik dus vannachtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:07 schreef heksehiel het volgende:
Wat staat er vannacht op de planning dan?
Je bent toch een vrouw? Daarvoor heeft God jullie soort toch gemaakt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat ik in de keuken sta
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw? Daarvoor heeft God jullie soort toch gemaakt?
je hebt daar een punt!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
goed bezig!quote:
Tering! Je werk en studie was nog niet genoeg? Dat je uberhaupt nog tijd hebt om te Fok!kenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:09 schreef Nouk84 het volgende:
Ik werk in het weekend in de kroeg, dat moet ik dus vannacht
Ik geloof niet in die godquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet eens! Behalve nu, op mn vrije dag even.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tering! Je werk en studie was nog niet genoeg? Dat je uberhaupt nog tijd hebt om te Fok!ken
Ik ben qua vrouw een mislukkingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh! Dan kom je in de hel. En jij eet ook elke dag pizza?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik geloof niet in die godEn ik doe niet aan keukens
En nog tijd over.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:11 schreef heksehiel het volgende:
Tering! Je werk en studie was nog niet genoeg? Dat je uberhaupt nog tijd hebt om te Fok!ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |