Kk doe ze (gelukkig) allebei dit jaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:50 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
uitverkocht inderdaad... Dit jaar Dancevalley voor ons...
Wouden eigenlijk Mysteryland maar dat viel in onze vakanties..
 . Defqon vond ik vorig jaar niks dus dit jaar maar afgehaakt.
. Defqon vond ik vorig jaar niks dus dit jaar maar afgehaakt.

Geen Extrema?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kk doe ze (gelukkig) allebei dit jaar [ afbeelding ]. Defqon vond ik vorig jaar niks dus dit jaar maar afgehaakt.

Nee nog nooit geweestquote:
 , Heb dit jaar pinkpop, dancevalley, mysteryland en rock wergter of hoe je dat schrijft
, Heb dit jaar pinkpop, dancevalley, mysteryland en rock wergter of hoe je dat schrijft  .
.

Als ik ergens heen zou gaan, dan denk ik toch het liefst Extrema.
 Als ik ergens heen zou gaan, dan denk ik toch het liefst Extrema.

Tip voor volgend jaar dus, echt fantastisch zo'n dag/weekend. Alleen het gevoel al dat je niks hoeft en gewoon compleet los kan gaan op de muziek.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:55 schreef Blawh het volgende:
Ik ben nog nooit op een dancefestival o.i.d. geweest.Als ik ergens heen zou gaan, dan denk ik toch het liefst Extrema.
 .
.

van welke muzieksoorten houd je dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:55 schreef Blawh het volgende:
Ik ben nog nooit op een dancefestival o.i.d. geweest.Als ik ergens heen zou gaan, dan denk ik toch het liefst Extrema.

Prog. house en electro hebben mijn voorkeur, Techno en minimal ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
van welke muzieksoorten houd je dan?
edit: Pinkpop, Lowlands en Zwarte Cross staan nog wel op mijn ooit-eens-naartoe-lijstje

Eigenlijk alles, van klassiek tot trance en van geheime zender tot HardStylequote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
van welke muzieksoorten houd je dan?
edit: Pinkpop, Lowlands en Zwarte Cross staan nog wel op mijn ooit-eens-naartoe-lijstje
 .
. 

Nog steeds geen taart gezienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:18 schreef Robinhoo het volgende:
Hello morgen jarig enzulks.
Hou vanavond verjaardag voor me maten bier drinken yeuuh
 .
.

Bedanktquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:19 schreef ReMcOrE het volgende:
alvast gefeliciteerd kerel
(ben morgen niet op FOK!)

Bedanktquote:

quote:
 Grolsch enzeau
 Grolsch enzeau

quote: