dat zegt Martin ook, dat het een lekker apparaat isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:08 schreef beelz het volgende:
Tis anders wel een lekker apparaat en Martin �imek is gewoon een zeikvent.
Ja dat verbaasde mij ook, ze ziet er goed uit voor haar leeftijd.quote:
ook een beetje flauw om dat bij zo'n beginnende presentatrice te doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik vind het wat makkelijk... DWDD en soortgelijke programma's hebben nu eenmaal een bepaald karakter. Kies je ervoor om daar te gaan zitten dan moet je ook niet zeiken dat je geen diepgravende gesprekken voert.
Ja, maar Simek ziet zichzelf natuurlijk als het summum van kwaliteit dat geslachtofferd wordt voor dit soort shows. Het komt niet bij hem op dat ie zelf gewoon oninteressante pretentieuze kut-interviews houdt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ook een beetje flauw om dat bij zo'n beginnende presentatrice te doen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen met een t-shirt.
Zo pauper is dat altijd.
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:32 schreef Magenta het volgende:
Wat dat betreft imiteert ze van Nieuwkerk goed, die lult ook altijd dwars door iemands antwoord heen omdat ie zichzelf zo graag hoort.
Froukje (van Sixpack)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:04 schreef Fortitudo het volgende:
heeft froukje wel eens fotoshoot gedaan
zo ja, pics
Ik krijg bij dat programma überhaupt altijd het idee dat ik naar twee Matthijs van Nieuwkerkjes aan het kijken ben.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:32 schreef Magenta het volgende:
Wat dat betreft imiteert ze van Nieuwkerk goed, die lult ook altijd dwars door iemands antwoord heen omdat ie zichzelf zo graag hoort.
quote:
bedanktquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:53 schreef devl1nsect het volgende:
Ik hoorde uit een zeer betrouwbare bron:
Froukje heeft een schaamlipcorrectie ondergaan. Ze had teveel vlees.![]()
En nu kan ik niet meer naar DZDD kijken zonder daar aan te denken.![]()
Ah, nu snap ik dat litteken in haar wenkbrauw ook. De chirurg schoot uit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:53 schreef devl1nsect het volgende:
Ik hoorde uit een zeer betrouwbare bron:
Froukje heeft een schaamlipcorrectie ondergaan. Ze had teveel vlees.![]()
En nu kan ik niet meer naar DZDD kijken zonder daar aan te denken.![]()
Zo'n ramp is het toch ook niet om te weten dat haar schaamlippen er nu tenminste fatsoenlijk uitzien?quote:
Als je nou goed had gekeken zag je dat hij het bovenste kaartje weggooide en de rest terug legde.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:28 schreef Rapaille het volgende:
Dit is toch een beetje onzin. Bij een dagelijks televisie-programma kan je je ook niet ontzettend diep verdiepen in de gast en alles wat actueel is over diegene. Dat laat je doen, of doe je samen met een redactie. Om toch nog een beetje een leidraad te hebben schrijf je die vragen op; so what.
Dat je vragen (eventueel) verzonnen zijn door iemand anders hoeft toch niet te betekenen dat je geen interesse hebt in je gast? Die gast is gewoon een hufter, die kaartjes gingen waarschijnlijk ook over de overige gasten in het programma.
Het kan misschien nog wel groeien, zo makkelijk is het niet om zo'n snel en vluchtig programma te presenteren. Genoeg presentatoren waarvan je in het begin echt denkt 'dit wordt nooit wat', maar die uiteindelijk toch uitgroeien tot televisieiconen. Waldemar Torrenstra vind ik, indien je een beetje langs z'n gestotter heen kijkt, de beste presentator van de drie. Maar ze moeten allemaal eens van die Matthijs van Nieuwkerk imitatie af en gewoon een eigen stijl van presenteren ontwikkelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:52 schreef CySt het volgende:
Zij kan dan ook gewoon NIET presenteren/interviewen. Vragen stellen en iets aankondigen doet ze ook op zo'n irritante voorlees-stem, alsof ze het nieuws presenteert. En laatst was er een gast die een boek had geschreven over te vroeg overleden BNers. Zit de zus van Bart de Graaf aan tafel en vraagt Froukje of ze vindt dat Bart te vroeg is overleden. Wat voor een OERDOMME vraag is dat dan? Die zus van Bart reageerde dan ook precies op de goede manier.
Het restvlees hebben ze een naam gegeven en het heet Nico Dijkshoorn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo'n ramp is het toch ook niet om te weten dat haar schaamlippen er nu tenminste fatsoenlijk uitzien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |