het valt hier nu mee...tis droog...zon kom er zo nu en dan ff door...het waait alleen hardquote:
Precies!quote:
Ja, precies... dus is het kutweerquote:
Hier schijnt de zon?quote:
ja, hier dus ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon?
Windstil?
Paar wolkjes?
Dat is fijnquote:
Weekenden heb ik hier nietquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is fijn
maar ik ben dan ook vrij![]()
ooh ok, dat is wel heel fijn zeg dat het steeds beter gaat met je paardje!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weekenden heb ik hier nietMaar goed, paardje waar ik heel veel moeite mee heb gehad gaat steeds beter lopen, ben opeens helemaal verliefd op dat beestje
die niet open kunnen en een pruts klimaatbeheersingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:33 schreef erikje14 het volgende:
al zit ik 8 hoog in een rond gebouw met rondom ramen
das ook weer nie handig danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:43 schreef erikje14 het volgende:
[..]
die niet open kunnen en een pruts klimaatbeheersing
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Hier staat het raam open, balkon erbij, loop zo na het eten ff rondje park, maar daar gaat het niet om! Ik moet hier nog tot 17:30 zitten.
quote:
Ik overdrijf hoor, maar dank jequote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:45 schreef Flena het volgende:
[..]
das wel klote ja....ik leef met je mee...al heb je daar geen reet aan
Ga ik ook doen maar dan met vriendenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:52 schreef erikje14 het volgende:
ik moet vanavond pokeren met wat collega's
Inderdaadquote:
ja, en vrouwen zijn eng! stel je voor dat ze naakt gaat! IEEEEEEEUW!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:59 schreef erikje14 het volgende:
[..]
geen strippoker eej(maar goed ook, is 1 vrouw bij
Sushiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga ik ook doen maar dan met vrienden
En daarvoor sushi eten
Ik strippoker jou zo uit je broek hoor. Broekiequote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:59 schreef erikje14 het volgende:
[..]
geen strippoker eej(maar goed ook, is 1 vrouw bij
dat zal best jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik strippoker jou zo uit je broek hoor. Broekie
Ja dat zeker, heerlijk!quote:
Moet je doen, is echt lekker (vind ik)quote:
Heej kutwijf, wat scheelt eraan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:11 schreef Nouk84 het volgende:
Sushi is lekker.
HoofdpijnWat een kutwijf ben ik ook
Hoofdpijn.quote:
Even op bed gaan liggen of de bankquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:11 schreef Nouk84 het volgende:
Sushi is lekker.
HoofdpijnWat een kutwijf ben ik ook
Kusje op je voorhoofd, en inderdaad even lekker relaxenquote:
Sex werkt daar goed tegenquote:
Ik heb thuis nogquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:15 schreef erikje14 het volgende:
sorry, ik heb vorige week de laatse ibru op
Ik heb het al de hele week ofzo, waardeloos. En nu steekt het weer even de kop op. Ik hoop dat even liggen helptquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:15 schreef Belsezar het volgende:
Even op bed gaan liggen of de bank
En nee hoor, dat ben je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |