abonnement Unibet Coolblue
pi_69972745
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:15 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Ik denk dat ze er weinig aan kunnen doen; denk zelf dat ze proberen te argumenteren dat je het ook via de telefoon kon bestellen.
Ik heb zowel continu lopen refreshen als geprobeerd te bellen. Alletwee plat.

Uiteindelijk na 3 kwartier proberen wel kaartjes via de website weten te bemachtigen en gewoon via iDeal betaald.


Ik vrees alleen een beetje voor Muse morgen... ik moet 9 kaartjes halen, maar hoe?
pi_69972880
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef NoralyZ het volgende:

Ik vrees alleen een beetje voor Muse morgen... ik moet 9 kaartjes halen, maar hoe?
Als je staanplaatsen wilt, dan zul je inderdaad tot morgen moeten wachten.
Zitplaatsen zijn nog beschikbaar via de fansale:

http://www.eventim.nl/cgi-bin/muse-kaarten-rotterdam.html?affiliate=lnl&fun=tdetailb&doc=evdetailb&key=337329$694876
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_69972924
staanplaatsen bij de pre-sale van Muse waren ook binnen 10 minuten allemaal weg, dus dat wordt morgen ook geluk hebben!
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_69973624
Ik heb al staanplaatsen voor Muse.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 14:55:17 #280
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_69973857
waarom zijn de tickets weer 10euro goedkoper in belgie - was ook zo met slipknot - wie pakt die marge
pi_69974004
Ik zie het probleem nooit zo met het bestellen van die kaartjes. Heb stuk of 5 van die "binnen no-time uitverkocht concerten" gehad, allemaal gewoon om exact tien uur gekocht. Nooit problemen, altijd snelle afhandeling.. Vanmorgen ook, één minuut over tien had ik mijn kaartjes binnen, en hier zat iedereen te mekkeren over vastlopende pagina's.
pi_69974263
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:58 schreef Hpzone het volgende:
Ik zie het probleem nooit zo met het bestellen van die kaartjes. Heb stuk of 5 van die "binnen no-time uitverkocht concerten" gehad, allemaal gewoon om exact tien uur gekocht. Nooit problemen, altijd snelle afhandeling.. Vanmorgen ook, één minuut over tien had ik mijn kaartjes binnen, en hier zat iedereen te mekkeren over vastlopende pagina's.
Dan heb je mazzel, wees blij. Om 10 uur begon het gesodemieter hier meteen met wachtrij poppetjes, verdwenen sessies, verkeerd doorgegeven parameters naar Ideal en meer van die zooi.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_69974307
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:58 schreef Hpzone het volgende:
Ik zie het probleem nooit zo met het bestellen van die kaartjes. Heb stuk of 5 van die "binnen no-time uitverkocht concerten" gehad, allemaal gewoon om exact tien uur gekocht. Nooit problemen, altijd snelle afhandeling.. Vanmorgen ook, één minuut over tien had ik mijn kaartjes binnen, en hier zat iedereen te mekkeren over vastlopende pagina's.
Dan heb je mazzel gehad. Ik kwam er bij U2 niet door, en toen het wel lukte ging er iets helemaal mis met de betaling. Vanochtend lukte het al helemaal niet, ik heb nu nog kramp van het f5'en.
pi_69974427
Volgende keer bij een concert koop ik wel gewoon samen met anderen een vet overschot, en dat verkoop ik dan wel voor kostprijs door aan al mijn mede-fokkers hier. Volgens mij maak ik dan heel veel vriendjes.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 15:17:59 #285
160346 Mavro
Black & Red
pi_69974618
*heeft via vriend veldkaarten binnen*

Antwerpen was binnen 40 minuten uitverkocht zei hij.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_69974628
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:17 schreef Mavro het volgende:
*heeft via vriend veldkaarten binnen*

Antwerpen was binnen 40 minuten uitverkocht zei hij.
Maak er maar 30 van
  vrijdag 12 juni 2009 @ 15:19:58 #287
160346 Mavro
Black & Red
pi_69974690
Dat is dus nog sneller dan hier. Gelukkig was Antwerpen 2e keus voor ons en is dat niet nodig geweest. Zouden er nog veel Duitsers naar Gelredome komen?
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_69975058
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:19 schreef Mavro het volgende:
Zouden er nog veel Duitsers naar Gelredome komen?
Heb je best kans op... Ik probeer al de hele dag op rammsteinshop te komen voor kaarten voor eventueel in Köln, maar tot nu toe kom ik er nog niet door. Kan me best voorstellen dat de duitsers dan zoiets hebben van "dan maar naar NL toe"
pi_69975193
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:29 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Heb je best kans op... Ik probeer al de hele dag op rammsteinshop te komen voor kaarten voor eventueel in Köln, maar tot nu toe kom ik er nog niet door. Kan me best voorstellen dat de duitsers dan zoiets hebben van "dan maar naar NL toe"
Rammsteinshop ligt al sinds gisterenavond plat.
Ik kwam er gelukkig nog net door voor ie op zijn reet ging.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 15:35:29 #290
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_69975275
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:58 schreef Hpzone het volgende:
Ik zie het probleem nooit zo met het bestellen van die kaartjes. Heb stuk of 5 van die "binnen no-time uitverkocht concerten" gehad, allemaal gewoon om exact tien uur gekocht. Nooit problemen, altijd snelle afhandeling.. Vanmorgen ook, één minuut over tien had ik mijn kaartjes binnen, en hier zat iedereen te mekkeren over vastlopende pagina's.
tja, vanochtend om 10 uur zat ik een tentamen te maken...

maar! ik had vanmiddag een paar keer pech, toen besloot ik me eerst maar eens aan te melden bij die eventim site, en na dat ik daar was ingelogd had ik met 2x verversen een veldticket


in Duitsland is het trouwens niet veel beter:

Liebe Rammsteinfans,

der Ansturm auf die Tickets ist unglaublich. Wir arbeiten im Moment unter Hochdruck alle bisher eingegangenen Bestellungen ab.

Es gibt nach wie vor Tickets, bitte habt etwas Geduld und versucht es später erneut.

Euer Service-Team / Ticketshop
pi_69977648
hoe zit het in in het Gelredome met de rijen zitplaatsen? Ik heb kaarten voor rij 03, is dat vooraan of juist achteraan het vak?
Wel lekker blijven plakken hè?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 17:01:45 #292
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_69978296
Whehe kreeg vanmorgen een sms'je dat een maat van mij kaartjes heeft kunnen regelen. Dus wij zijn er ook bij!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_69978950
hummmz, is het normaal dat er op mijn staanplaats kaartjes geen ingang staat aangegeven?

op het voorbeeld kaartje van Eventim zie ik namelijk staan:
Ingang Vak Rij Stoel
Wst Vak De De 21 21

en op mijn kaartjes staat alleen dit:
Ingang
Staanplaats

meer niet, is dat normaal? voor de rest lijkt alles wel te kloppen
As a final touch, God created the Dutch!
pi_69979067
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 17:26 schreef RedOctober het volgende:
hummmz, is het normaal dat er op mijn staanplaats kaartjes geen ingang staat aangegeven?


Op mijn kaartjes ook niet, maar in de mailbevestiging staat ingang E. Misschien dat maar eens checken
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_69980139
Beste klant van Eventim,

Door een technische storing staat er op uw kaart voor het optreden van Rammstein op 6 december in de GelreDome geen ingangsinformatie.

Als u het concert bezoekt moet u INGANG E nemen om het veld te kunnen betreden. Wij verzoeken u vriendelijk om deze ingang ook te nemen, zodat de entree voor iedereen zo soepel mogelijk verloopt
---

yes
As a final touch, God created the Dutch!
  vrijdag 12 juni 2009 @ 18:22:46 #296
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_69980474
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:04 schreef Viking84 het volgende:
Kaartjes geselecteerd, maar de boel loopt vast en we komen niet bij het betaalscherm .

Internet is echt zó niet geschikt voor dit soort dingen.
eens :/
Ik vind dit echt niet leuk.
Zelfs de site van het sportpaleis en proximus lagen eruit.
Nu kan ik er nog net tegen dat ik er geen heb, maar je zou maar die-hard fan zijn en door zoiets lulligs als het internet geen plaatsen kunnen hebben.

Lang leve de rijen die je vroeger voor het postkantoor zag
pi_69980729
Die eikels van Eventim denken lekker de kaartjes die al via Ideal van m'n rekening zijn afgeschreven te kunnen cancelen. Dacht het niet natuurlijk, kan iemand een gratis klantenservice nummer van ze googlen? Krijg het niet voor elkaar.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_69980744
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:33 schreef Felixa het volgende:

[..]
Ik kwam er gelukkig nog net door voor ie op zijn reet ging.
Enig id over er nog staanplaatsen in Köln zijn?
pi_69980881
Tvp
pi_69980896
hoe heet het concert
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')