Hehe, "poogt" dat klinkt leukquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:24 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hee auto, jij poogt psychologie te studeren. Hebben jullie al eens verliefdheid onder handen gehad?
Nee joh! School? Wat is dat?quote:
Ik vind het ook raar, maar dat komt ook omdat ik alleen liefde op het eerste gezicht heb meegemaakt denk ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:24 schreef mrbox het volgende:
Ik vind het nog wel een gek iets dat vonken ook pas na een tijdje kunnen overspringenIk heb meer zo het idee dat het altijd niet anders kan dan liefde op het eerste gezicht
Hoe moet ik het anders zien, je kent elkaar al een tijd en dan ineens zie je elkaar in een ander licht
Dat klinkt verleidelijk he!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
Hmm, ik kan vanmiddag toch vrij nemen. Even over nadenken [ afbeelding ]
dat precies jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:24 schreef mrbox het volgende:
Hoe moet ik het anders zien, je kent elkaar al een tijd en dan ineens zie je elkaar in een ander licht
Haha, hoe komt het?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
Hmm, ik kan vanmiddag toch vrij nemen. Even over nadenken [ afbeelding ]
Ooh ja, vrij vandaag!quote:
Vertelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:26 schreef HeatWave het volgende:
Gaat nog een rustig weekendje worden denk ik, de weekenden erna zijn echt 3 dagen per stuk gevuld.
Oa met een aantal van jullie.
owja, dat is waar ook, in dat geval zijn mijn komende 6 weekenden ook al bijna allemaal ingevuldquote:
Even voorslapen zou wel een goed idee zijnquote:
Ik had vrij gevraagd voor vandaag, maar dat kon niet, hele cluster zou dan afwezig zijn. Uiteindelijk is er één iemand toch de hele dag.. Dus dat betekent dat ik, als het werk het toelaat (*proestquote:
Wat zijn de stomende weekenplannen van iedereen of wat zou je juist willen doen dit weekend maar kan niet ofzo?quote:
Zo goed als elke dagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:11 schreef heksehiel het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Ken je dat? Dat je aankomt op je werk bijv en dat het nummer op de radio dan nog niet is afgelopen en je eigenlijk wil blijven zitten? Ben net blijven zitten...
East 17
It's Alright
![]()
![]()
![]()
Ik word echt blij van zulke dingen![]()
![]()
Jup. Al ben ik qua aanwezigheid nu altijd vrijquote:
D-D-D-D-DEFQON!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat zijn de stomende weekenplannen van iedereen of wat zou je juist willen doen dit weekend maar kan niet ofzo?
Oow ja, daar ben ik ook bijquote:
Ja, dat zei je gisterquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had vrij gevraagd voor vandaag, maar dat kon niet, hele cluster zou dan afwezig zijn. Uiteindelijk is er één iemand toch de hele dag.. Dus dat betekent dat ik, als het werk het toelaat (*proest) vrij kan nemen
Nee hoor, dat kan heel goed na een tijdje. Ze was niet echt mijn type, maar nadat ik haar beter leerde kennen bleek toch wel dat we goed bij elkaar pasten. De persoon werd toen vanzelf aantrekkelijk en kennelijk wederzijds.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:24 schreef mrbox het volgende:
Ik vind het nog wel een gek iets dat vonken ook pas na een tijdje kunnen overspringenIk heb meer zo het idee dat het altijd niet anders kan dan liefde op het eerste gezicht
dat lijkt me ook ja, zeker als je maandag fris op je gesprek wil komenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Even voorslapen zou wel een goed idee zijn
Dat is relatief natuurlijkquote:[..]
Ik had vrij gevraagd voor vandaag, maar dat kon niet, hele cluster zou dan afwezig zijn. Uiteindelijk is er één iemand toch de hele dag.. Dus dat betekent dat ik, als het werk het toelaat (*proest) vrij kan nemen
motormeetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had mijn motorrijbewijs eerder dan die van de auto
Ik moet werken & studeren & verder kijk ik wel of ik nog impulsief iets ga doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat zijn de stomende weekenplannen van iedereen of wat zou je juist willen doen dit weekend maar kan niet ofzo?
Liefde op het eerste gezicht kan ook gewoon liefde op de eerste kennismaking zijn. dat hoeft toch niet perse alleen op het uiterlijk gericht te zijn?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan heel goed na een tijdje. Ze was niet echt mijn type, maar nadat ik haar beter leerde kennen bleek toch wel dat we goed bij elkaar pasten. De persoon werd toen vanzelf aantrekkelijk en kennelijk wederzijds.
Het hoeft niet alleen fysieke attractie te zijn. Er wordt volgens mij te vaak veel te veel waarde aan uiterlijk gehecht.
Dat lukt me niet hoor, om daar nu al voor voor te slapenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:30 schreef djayzz het volgende:
dat lijkt me ook ja, zeker als je maandag fris op je gesprek wil komen![]()
quote:Dat is relatief natuurlijk
Oh ja, dat gebeuk is weer de hele dag te horen morgen hehe.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja, dat gebeuk is weer de hele dag te horen morgen hehe.
85% van mijn vriendengroep gaat erheen.
Ik schijn vroeger ook blond te zijn geweestquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ohw dat ding...
tja blond gebeboren he en tot mijn 5e gebleven.. nog steeds de naweeen
Is toch nooit iets waar we lang over kunnen pratenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:28 schreef Belsezar het volgende:
Begin dan maar met voorslapen voor je uitvoering morgenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat lukt me niet hoor, om daar nu al voor voor te slapen
quote:[..]
komend weekend is ingevuld (sorta) volgend weekend ben ik op vakantie en heb ikeen motormeetingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
owja, dat is waar ook, in dat geval zijn mijn komende 6 weekenden ook al bijna allemaal ingevuld
Dat, en ik heb hier al zovaak verteld wat ik ga doen van het weekend dat iedereen er nu wel flauw van is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is toch nooit iets waar we lang over kunnen praten
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:32 schreef djayzz het volgende:
Begin dan maar met voorslapen voor je uitvoering morgen
schijn? geen babyfoto's?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik schijn vroeger ook blond te zijn geweest
Nee, niet per se. Maar uiterlijk speelt vaak wel een belangrijke rol bij de eerste indrukken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezicht kan ook gewoon liefde op de eerste kennismaking zijn. dat hoeft toch niet perse alleen op het uiterlijk gericht te zijn?
Ik weet niet wat je gaat doen, dus vertel!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat, en ik heb hier al zovaak verteld wat ik ga doen van het weekend dat iedereen er nu wel flauw van is.
Mogguh!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:33 schreef 907 het volgende:Goedemorgen
* 907 gelijk maar koffie inschenkt voor iedereen
Onlangs dus mijn jeugdfoto's gezien te hebben. Maar ik zit nog in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
schijn? geen babyfoto's?
ik ben ook blond geboren.. met blauwe ogen..
nu donker haar en groen/bruine ogen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Onlangs dus mijn jeugdfoto's gezien te hebben. Maar ik zit nog in de ontkenningsfase
klopt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:33 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nee, niet per se. Maar uiterlijk speelt vaak wel een belangrijke rol bij de eerste indrukken.
Heb je een uitvoering morgenquote:
Eentje waar ze wel op staatquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je een uitvoering morgen![]()
nieuwe video
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je een uitvoering morgen![]()
nieuwe video
![]()
^^quote:
Lekker, zwart aubquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:33 schreef 907 het volgende:Goedemorgen
* 907 gelijk maar koffie inschenkt voor iedereen
zo mee eens!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan heel goed na een tijdje. Ze was niet echt mijn type, maar nadat ik haar beter leerde kennen bleek toch wel dat we goed bij elkaar pasten. De persoon werd toen vanzelf aantrekkelijk en kennelijk wederzijds.
Het hoeft niet alleen fysieke attractie te zijn. Er wordt volgens mij te vaak veel te veel waarde aan uiterlijk gehecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |