ohw dat ding...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee, dat duimpje omlaag is de post icon
ik heb niks meer, maar ik klapte de standaard altijd in direct als ik ging zittenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:47 schreef erikje14 het volgende:
Heb je een ducati met automatisch inklappende standaard dan?
dat is Pi niet PIquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
beide geloof ik... beetje in de war enzo.. Maar ik ging werken![]()
ik ook hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb niks meer, maar ik klapte de standaard altijd in direct als ik ging zitten
Ik dacht dat er TT stondquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:54 schreef erikje14 het volgende:
[..]dat is slechts een benadering van π
Ik kan niet anders als je hier gelijk in geven, alleen de stap om er eens op uit te gaan en zoja wat heb ik nog niet echt gevoel bijquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:48 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kijk, stappen en een scharrel vinden is een ding, je leven leiden en verliefd worden een heel andere. Het verschil moet er wezen.
Ik wil je niet uit je comfortzone sleuren maar misschien is het eens leuk om eropuit te gaan en wat anders te doen dat je leuk lijkt. Als je het naar je zin hebt valt er opeens iemand op je pad waar je helemaal meegesleurd door wordt. De truc is alleen om er niet te hard tegen aan te hikken haar te vinden.
Het is een beetje als leren vliegen door te vallen en de grond te missen.
Dat is helemaal waarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat een goed teken of juist niet, als ze teveel bellen lijkt het mij dat jullie iets niet goed doen.
ik had m'n B 7 jaar voordat ik m'n A had (nu een jaar of 2)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had mijn motorrijbewijs eerder dan die van de auto
Ik had wel eerder een eigen auto dan een motorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:58 schreef erikje14 het volgende:
ik had m'n B 7 jaar voordat ik m'n A had (nu een jaar of 2)
eerst 3 maanden op een 600f gereden toen de blade gekocht
Nog nooit een motor gehad/geredenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:03 schreef erikje14 het volgende:
ik ook
wel een motor voordat ik m'n A had
Kom eens met een leuk onderwerp...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:08 schreef Belsezar het volgende:
Het gaat weer over auto's/motoren en het topic is alweer bijna overleden
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:08 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Doen, werkt wel bevrijdend merk ik, verstand op 0 en je rechterhand uit de kom draaien
tsja, ik praat daar makkelijker over blijkbaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:08 schreef Belsezar het volgende:
Het gaat weer over auto's/motoren en het topic is alweer bijna overleden
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:11 schreef heksehiel het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
Ken je dat? Dat je aankomt op je werk bijv en dat het nummer op de radio dan nog niet is afgelopen en je eigenlijk wil blijven zitten? Ben net blijven zitten...
East 17
It's Alright
![]()
![]()
![]()
Ik word echt blij van zulke dingen![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:11 schreef heksehiel het volgende:
Ken je dat? Dat je aankomt op je werk bijv en dat het nummer op de radio dan nog niet is afgelopen en je eigenlijk wil blijven zitten? Ben net blijven zitten...
East 17
It's Alright
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
Goedemorgen
Dat komt me erg bekend voor!
Een collega blijft vaak in de auto zitten om nog even te slapen als hij moe is
Best vaak als ik kom aanrijden zie ik hem in zijn uitgeklapte stoel liggen
dagelijksquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:11 schreef heksehiel het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:11 schreef heksehiel het volgende:
East 17
It's Alright
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik toeter altijd als ik aan kom rijdenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar ik geloof dat ik dan de eerste 2u niet binnen zou komenSlapen
Ga eens na wat jij nu echt graag wilt voor jezelf en doe er wat aan. Dat is de enige manier volgens mij.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:56 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik kan niet anders als je hier gelijk in geven, alleen de stap om er eens op uit te gaan en zoja wat heb ik nog niet echt gevoel bij
Ik moest mijn moeder wegbrengen, maar toch nog redelijk op tijd. Zo bont als jij maak ik het niet, hahaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:13 schreef heksehiel het volgende:
Was je vandaag weer op tijd op je werk? Ik kom net binnen, dus dan weet je genoeg
Jij en je geheugenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:15 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik toeter altijd als ik aan kom rijdenanders blijft hij ook liggen!
Was dat ook de reden dat je nu pas op je werk bent?
Ik zou dan gewoon in mijn bed blijven liggen. Heerlijk vanmorgen redelijk op tijd wakker, nog even blijven liggenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:14 schreef heksehiel het volgende:
Maar ik geloof dat ik dan de eerste 2u niet binnen zou komenSlapen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:16 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen mensen!![]()
Waar gaat het vandaag over?
Vandaag moest ik naar de dokter, dus telt niet. Maar moet van 8.30- 17.00 werken, maar het is meestal van 9.15-16.30.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moest mijn moeder wegbrengen, maar toch nog redelijk op tijd. Zo bont als jij maak ik het niet, hahaKun jij werken tot wanneer je maar wilt?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:16 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen mensen!![]()
Waar gaat het vandaag over?
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vandaag moest ik naar de dokter, dus telt niet.
Mensen die passief meeposten en verwachten dat anderen het boeiend houdenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke...![]()
Dan kan ik zo weer wat nuttigs gaan doen
Oja, ik post heel passief meequote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Mensen die passief meeposten en verwachten dat anderen het boeiend houden
Ik heb tussendoor een één of andere leven gekregen, best vreemd!quote:
Hee auto, jij poogt psychologie te studeren. Hebben jullie al eens verliefdheid onder handen gehad?quote:
Ooh dan telt het niet. Die tijden!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:19 schreef heksehiel het volgende:
Vandaag moest ik naar de dokter, dus telt niet. Maar moet van 8.30- 17.00 werken, maar het is meestal van 9.15-16.30.
Je moeder wegbrengen betekent wel vroeg opstaanMaar.... bijna.... WEEKEND
Als het voor school is dan zeker!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:19 schreef automatic_ het volgende:
Oke...![]()
Dan kan ik zo weer wat nuttigs gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |