Ik schijn vroeger ook blond te zijn geweestquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ohw dat ding...
tja blond gebeboren he en tot mijn 5e gebleven.. nog steeds de naweeen
Is toch nooit iets waar we lang over kunnen pratenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:28 schreef Belsezar het volgende:
Wat zijn de stomende weekenplannen van iedereen of wat zou je juist willen doen dit weekend maar kan niet ofzo?
Begin dan maar met voorslapen voor je uitvoering morgenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat lukt me niet hoor, om daar nu al voor voor te slapen
quote:[..]
komend weekend is ingevuld (sorta) volgend weekend ben ik op vakantie en heb ikeen motormeetingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
owja, dat is waar ook, in dat geval zijn mijn komende 6 weekenden ook al bijna allemaal ingevuld
Dat, en ik heb hier al zovaak verteld wat ik ga doen van het weekend dat iedereen er nu wel flauw van is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is toch nooit iets waar we lang over kunnen praten
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:32 schreef djayzz het volgende:
Begin dan maar met voorslapen voor je uitvoering morgen
schijn? geen babyfoto's?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik schijn vroeger ook blond te zijn geweest
Nee, niet per se. Maar uiterlijk speelt vaak wel een belangrijke rol bij de eerste indrukken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezicht kan ook gewoon liefde op de eerste kennismaking zijn. dat hoeft toch niet perse alleen op het uiterlijk gericht te zijn?
Ik weet niet wat je gaat doen, dus vertel!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat, en ik heb hier al zovaak verteld wat ik ga doen van het weekend dat iedereen er nu wel flauw van is.
Mogguh!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:33 schreef 907 het volgende:Goedemorgen
* 907 gelijk maar koffie inschenkt voor iedereen
Onlangs dus mijn jeugdfoto's gezien te hebben. Maar ik zit nog in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
schijn? geen babyfoto's?
ik ben ook blond geboren.. met blauwe ogen..
nu donker haar en groen/bruine ogen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Onlangs dus mijn jeugdfoto's gezien te hebben. Maar ik zit nog in de ontkenningsfase
klopt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:33 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nee, niet per se. Maar uiterlijk speelt vaak wel een belangrijke rol bij de eerste indrukken.
Heb je een uitvoering morgenquote:
Eentje waar ze wel op staatquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je een uitvoering morgen![]()
nieuwe video
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je een uitvoering morgen![]()
nieuwe video
![]()
^^quote:
Lekker, zwart aubquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:33 schreef 907 het volgende:Goedemorgen
* 907 gelijk maar koffie inschenkt voor iedereen
zo mee eens!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan heel goed na een tijdje. Ze was niet echt mijn type, maar nadat ik haar beter leerde kennen bleek toch wel dat we goed bij elkaar pasten. De persoon werd toen vanzelf aantrekkelijk en kennelijk wederzijds.
Het hoeft niet alleen fysieke attractie te zijn. Er wordt volgens mij te vaak veel te veel waarde aan uiterlijk gehecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |