quote:
Zitten ongetwijfeld voorwaarden aan

dan moet je zoiets doen wat Janvks beschrijft, al vind ik dat vrij veel rompslomp voor ¤250 (verdeeld over 16 man)
Ik heb nog eens wat zitten surfen op dat soort 'broker' sites maar sommigen lijken wel heel erg op een soort PartyPoker, vaak ook een eigen soort valuta wat weer ingewisseld moet worden voor echt geld (met uiteraard weer een commissie) en ook de leverage die sommigen aanbieden, 1:200-500
@TS: ten eerste, de forex markt is al zero-sum en met de spreads en commissie is het dus nog lastiger om uberhaupt quitte te draaien. Ik hoop dan ook dat je een goede strategie hebt om winstgevend te zijn. Bij iedere trade staat direct iemand anders tegenover je, vraag jezelf af waarom hij dat doet en jij denkt dat je gelijk hebt.
En ten tweede, bij bucketshops als Plus500 speel je direct tegen het huis. Dus jouw winst is hun verlies en jouw verlies is hun winst. Zij hebben dan ook geen enkel belang om jou te laten verdienen. Dit zal zich vertalen in premiums op de prijzen, hele lage margins, Zoals ze zelf ook al in de voorwaarden zetten dat de prijzen niet de beste prijzen zijn

. Zorg dus dat als je het gaat doen, dat je bij een echte broker zit.
[ Bericht 16% gewijzigd door tjoptjop op 17-06-2009 20:03:08 ]