Hun zijn zo tof hequote:Op donderdag 11 juni 2009 23:10 schreef beverton het volgende:
hier een actiefilmpje van een metro station
Daar ben je al blij als er 1 trein in het uur komtquote:
ALS die komt jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Daar ben je al blij als er 1 trein in het uur komt
ik weet wat je bedoeld. telkens als ik op dat station ben voel ik mij zo opgewonden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:13 schreef L0t.. het volgende:
Dat kan me nou echt geen reet schelen, zolang ik maar van A naar B kan. Bij station Stadhuis (geloof ik) in Rotterdam zag ik laatst een soort van 'watervalmuurtjes', wtf, geldverspilling
Dan heb je het over Rotterdam, die hele stad is 1 grote geldverspelling.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:13 schreef L0t.. het volgende:
Dat kan me nou echt geen reet schelen, zolang ik maar van A naar B kan. Bij station Stadhuis (geloof ik) in Rotterdam zag ik laatst een soort van 'watervalmuurtjes', wtf, geldverspilling
Jes, ik ook, was tof hequote:Op donderdag 11 juni 2009 23:14 schreef beverton het volgende:
ik was laatst nog bij een optreden van metro station in de amsterdam mellukweg
Hun zijn gewoon goed, feit.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kom, we maken er een Juichil-bashtopic van
Jouw muzieksmaak
ik woon in de omgeving van rotterdam, mag ik wel blijven levuhnquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan heb je het over Rotterdam, die hele stad is 1 grote geldverspelling.
Overigens niks waard die stad, maar elke cent in die stad is een cent te veel.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:08 schreef Fortitudo het volgende:
Het is echt een doorn in het oog. al kijk je bij amsterdam centraal en de andere haltes t/m wibautstrat hoe ze dr uit zien.
het is er echt zo smerig als de pest
zwartgeblakerde muren
teer op de gebroken tegels,
snoepautomaten die al sinds jaar en dag defect zijn
echt fucking smerig en troosteloos
en dat voor zo'n rijk land, het lijkt het oostblok wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het stamt allemaal nog van ver voor de oorlog
als je dit vergelijkt met japan, lijkt de klacht me wel duidelijk
[ afbeelding ]
als je Metro Station tof vind, ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:15 schreef beverton het volgende:
[..]
ik woon in de omgeving van rotterdam, mag ik wel blijven levuhn????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |