Heb al besteld, kan ik dat nog veranderen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:17 schreef Cat22 het volgende:
Nog een UK convert!![]()
Mijn belangrijkste trick is: NO POPCORN PLEASE. Popcorn is nasty, evil, zorgt ervoor dat alles, ik herhaal ALLES naar popcorn gaat ruiken, kruipt onder randjes van potjes zodat je daar ook popcorn prut krijgt en eet je zeepjes op. Je kunt het beter laten inpakken in shredded newspaper. Enorme stuifzooi, maar je spullies blijven wel lekker ruiken.![]()
Sjips, ik wilde het nog pretty please vragen in het opmerkingenveld.quote:Met proefjes zijn ze niet gul, maar als je erom vraagt komt er allicht wat bij. Heel veel pretty pleases lijken te helpen.![]()
Check!quote:Als je onder de 2 kilo blijft: laten bezorgen via Royal Mail (RM), kost 4,95. Is goedkoper en je pakketje komt daadwerkelijk aan bij je huis of, als je twee keer niet thuis bent, op het postkantoor ipv op zo'n godverlaten depot ergens op een industrieterrein 50 km verderop.
Tegen die tijd weet ik je te vinden.quote:Verder is bestellen in de UK heel leuk hoor.![]()
Als je een kortingsbon hebt kun je die online gebruiken, is een trucje voor via e-mail, krijg je 10% korting.
I'm proud.quote:Ik heb mijn before-haar foto al gemaakt. Zou net iets voor mij zijn: kop vol caca en er dan achter komen dat ik dat vergeten was.
en dan moeten wij van HO wel? Lekker zeg!quote:Op zondag 21 juni 2009 18:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij met de paasdagen, echt niemand
met koninginnedag waren we niet open, te gevaarlijk in amsterdam
Da's wel heel slordig. Maar Lush kennende gaan ze dat zeker goed maken zonder gedoe. Maar dan blijft het evengoed zuur dat je nu nog niet al je spulletjes kunt gebruiken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:03 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik ben boos op Lush en goed ook! Ik heb voor 70 pond zooi besteld, vandaag kwam het pakket binnen (Engeland). Ik blij, aangezien ik vrijdag pas besteld heb en dit dus erg snel was.
Maar meer dan de helf ontbreektEr zit een kapotte bubble bar in die ik niet besteld had, en er zat geen pakbon/rekening bij. Ik heb een mail gestuurd, maar mocht ik morgenmiddag nog geen antwoord hebben ga ik bellen.
Ik heb echt vaak besteld en nog nooit meegemaakt dat een bestelling incompleet was. Ik zat nog te graaien in die doos in de hoop dat ik er blind overheen keek.. Acht items t.w.v. 50 pond mis ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's wel heel slordig. Maar Lush kennende gaan ze dat zeker goed maken zonder gedoe. Maar dan blijft het evengoed zuur dat je nu nog niet al je spulletjes kunt gebruiken.
Da's wel heel erg balen als je je zo op je spulletjes verheugd hebt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb echt vaak besteld en nog nooit meegemaakt dat een bestelling incompleet was. Ik zat nog te graaien in die doos in de hoop dat ik er blind overheen keek.. Acht items t.w.v. 50 pond mis ikMaar ik heb wél poezelige voetjes, dankzij night in for toes. Die trouwens ook niet compleet was, er mistte een running for the embassy
(dus 9 items eigenlijk).
Nou, als je hem dan toch krijgt dan MOET je er eentje proeven.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:49 schreef shmoopy het volgende:
Cat, ze zijn wel heul snel bij Lush.
Ik kreeg vanmorgen een mailtje terug van Sophia dat mijn pakketje al in the warehouse stond for picking and packing, "we're just too quick here!"
Nou, ben benieuwd wanneer mijn pakketje hier is, en hoe ik de popcorn ga vervloeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |