quote:
We wonen niet allemaal tussen de Marokkanen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:50 schreef Heathen. het volgende:
Waarom bellen? Al vaak meegemaakt dat binnen vijf minuten de hele zooi weg was.
Dan gooi je geen vuil wegquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:50 schreef Heathen. het volgende:
Waarom bellen? Al vaak meegemaakt dat binnen vijf minuten de hele zooi weg was.
Hater.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:51 schreef sinadO het volgende:
[..]
We wonen niet allemaal tussen de Marokkanen.
Feiten!quote:
Ik had een in vieren gedeelde bank, een koelkast die was overleden en nog wat zooi. Dat heb ik gewoon naar buiten gesleept, keerde me heel even om en weg was het.quote:
Dat is wel triest.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:54 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik had een in vieren gedeelde bank, een koelkast die was overleden en nog wat zooi. Dat heb ik gewoon naar buiten gesleept, keerde me heel even om en weg was het.
Blankokkanen dus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:55 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee, het was een blanke wijk, maar wel in een volksbuurt.
Mensen die het afval van anderen afstruinen , kutpaupersquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is wel triest.
Wij hebben een x tussen iemands grofvuil een prachtige kroonluchter gevonden.
Niks mis mee. De een z'n troep is de ander z'n goud zegmaarquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:56 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Mensen die het afval van anderen afstruinen , kutpaupers
Een vriend van me heeft ook wel eens wat zooi vanaf zijn balkon naar beneden gedropt. Hij pakte de bezem, liep naar beneden.... en kon het spul niet meer vindenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is wel triest.
Wij hebben een x tussen iemands grofvuil een prachtige kroonluchter gevonden.
We reden er toevallig langs.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:56 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Mensen die het afval van anderen afstruinen , kutpaupers
Ik vind het walgelijk. Zwerver gedrag manquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:57 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Niks mis mee. De een z'n troep is de ander z'n goud zegmaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |