Bel je toch een van je andere toyboys?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:36 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een smsje van 'm.
Hij had zich geschoren
Nog steeds een nono voor mij met al dat rughaar
Weetje? REEOT!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:36 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Hij had zich geschoren
moet je wel een vrouw zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Subklacht 2: Waarom worden vrouwen meteen voor slet uitgemaakt als ze ervoor uitkomen dat ze met meerdere mannen het bed delen (frequent) en mannen niet als ze met meerdere vrouwen het bed delen? Die worden dan opeens stoer..
Sletjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:36 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Hij had zich geschoren
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:36 schreef Picchia het volgende:
Vrouwen die niet weten hoe een man eruit ziet.![]()
Ik verzorg me wel, maar toch vind ik de klacht onterecht. Mannen zijn geen vrouwen en hoeven zich ook niet als zulks te gedragen. Mannen hebben innerlijk en een macho of gay uiterlijk is optioneel, terwijl vrouwen van binnen leeg zijn en alleen uiterlijk hebben. Daarom moeten vrouwen beter op hun verzorging letten dan mannen.
Ik verzorg me wel, maar toch vind ik de klacht onterecht. Mannen zijn geen vrouwen en hoeven zich ook niet als zulks te gedragen. Mannen hebben innerlijk en een macho of gay uiterlijk is optioneel, terwijl vrouwen van binnen leeg zijn en alleen uiterlijk hebben. Daarom moeten vrouwen beter op hun verzorging letten dan mannen.
TS en jij moeten niet zoveel noten op de zang hebben.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:21 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat een reacties allemaal. Als de voorkeur van TS nu eenmaal onbehaard is? Jullie mannen hebben ook allerlei voorkeuren dus waar hebben we het over? Haar of geen haar zolang die schwans maar kort harig is of kaal.
Lieven noten op de zang dan haar op de notenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:40 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
TS en jij moeten niet zoveel noten op de zang hebben.
Zo slechtquote:Op maandag 15 juni 2009 13:36 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Lieven noten op de zang dan haar op de noten
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:46 schreef secoh het volgende:
En dan? Niet zeiken trut. Scheren is voor kasthomos en wijven, gewoon zwijgen en zuigen.
AMEN!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:22 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Als je met een te kort rokje op je eerste date verschijnt voelde je je natuurlijk niet vrij genoeg om tijdens een chatsessie te hinten dat haar een turnoff is?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:08 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nooit biologie gehad? Het is volgens mij een overblijfsel van vroeger toen we nog wat minder kleding droegen en wat meer vacht nodig hadden om warm te blijven.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:46 schreef secoh het volgende:
En dan? Niet zeiken trut. Scheren is voor kasthomos en wijven, gewoon zwijgen en zuigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |