Wat moet dat zwaar zijn geweest voor hem, al die seizoenen baywatch je buik inhoudenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:42 schreef 3lmo het volgende:
Twee David's voor je topic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee man, props voor z'n strakke body.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:13 schreef Samson het volgende:
[..]
Wat moet dat zwaar zijn geweest voor hem, al die seizoenen baywatch je buik inhouden
Ik ben het wel met hem eens, en hoop dat veel meer mannen er zo over denken. De rest; metromannetjesquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:42 schreef Samson het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees ben jij niet echt representatief voor de mening van de NL manVrouwen zijn het lekkerst haarloos (behalve mooi lang op hun koppie) en lekker glad. Mannen mogen haar, maar op de juiste plaatsen, dus niet op hun rug schouders en een hele massa bij geslachtsdelen. Jij moet maar met een tijdmachine naar de oertijd. Het is 2009 man. Tijden veranderen.
Wedden van niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:58 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik kan meer penis krijgen dan jij vagina
Niet alle wielrenners scheren hun benenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:39 schreef CyclingGirl het volgende:
TS: Neem een wielrenner die zijn lekker gladHoewel dit weer het andere uiterste is. Ik houd ook niet van mannen met haar op de rug aars en ballen. Bij mij is het ook allemaal lekker glad.
Mja. Kan ik me als vrouw in vindenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:42 schreef Zaith het volgende:
Gladde gedoe![]()
Vrouwen mooi glad. Mannen, bijgehouden maar wel haar. Borsthaar laten staan, behalve als je er uit ziet als een aap.
Een niet scherende homo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ben homo, maar scheer alleen mijn gezicht en verder niets. Wat ben ik nu dan?
De meeste vrouwen, net als de meeste mannen zijn gewoon schijt om mee om te gaan, omdat ze uiterlijk, geld en positie VEEL belangrijker vinden dan een goede persoonlijkheid en uitstraling.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:21 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Vrouwen moeten maar eens duidelijk maken wat ze willen.
Mannen die nooit hun gevoelens tonen zijn boeren, flikkers die dat wel doen zijn mietjes.
Als je je scheert ben je gay, doe je dat niet ben je een holbewoner.
Etc...Etc...
O, ja: Drup..drup..drup
Omdat veel mannen aanstellers zijn geworden, net als veel vrouwen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ben het wel met hem eens, en hoop dat veel meer mannen er zo over denken. De rest; metromannetjes![]()
Haargroei is natuurlijk. Bijhouden mag natuurlijk best, maar ik hou gewoon niet van een compleet kale kut, en wat haartjes op armen of benen (mits niet zwart en opvallend) maken een meisje echt niet minder aantrekkelijk.
LOL, goeie uitspraak.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:37 schreef Gripper het volgende:
Maar goed, als jij ware schoonheid associeert met zorgvuldig gekapte, geplamuurde, gesnoeide en beparfumeerde Kens&Barbies, moet je dat lekker blijven doen natuurlijk
Ik niet, lengte is lengte en boeit niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:37 schreef Gripper het volgende:
(mannen die het schaamgebied niet bijhouden zijn overigens snel te overtuigen als je ze vertelt dat minder haar eromheen er al snel voor zorgt dat hun lul groter lijkt)
Ik vind het erg schattig als vrouwtjes donshaartjes op hen armen hebbenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ben het wel met hem eens, en hoop dat veel meer mannen er zo over denken. De rest; metromannetjes![]()
Haargroei is natuurlijk. Bijhouden mag natuurlijk best, maar ik hou gewoon niet van een compleet kale kut, en wat haartjes op armen of benen (mits niet zwart en opvallend) maken een meisje echt niet minder aantrekkelijk.
Maar goed, als jij ware schoonheid associeert met zorgvuldig gekapte, geplamuurde, gesnoeide en beparfumeerde Kens&Barbies, moet je dat lekker blijven doen natuurlijk![]()
(mannen die het schaamgebied niet bijhouden zijn overigens snel te overtuigen als je ze vertelt dat minder haar eromheen er al snel voor zorgt dat hun lul groter lijkt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |