Gewoon netjes bijgehouden, waarom snappen mannen dat niet uit zichzelfquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:14 schreef Ascendancy het volgende:
Ik snap vrouwen niet. De ene wil alles rond het geslacht kaal en de ander knapt daar direct op af, omdat zulke mannen vrouwelijk zijn
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:34 schreef Ivo1986 het volgende:
Een vent zonder borsthaar is waarschijnlijk homo... Een vent die zijn borsthaar elke dag scheert is zeker homo..
Ik nuanceer het...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 06:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In jouw wereld zijn zeker alle mannen die roze dragen ook homo?
Ik ben homo, maar scheer alleen mijn gezicht en verder niets. Wat ben ik nu dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:18 schreef Barachem het volgende:
[..]
Ik nuanceer het...
Een vent die maar met scheren bezig is, doet of een sport, of is homo, of is een enorme ijdeltuit of is erg wanhopig.
Kies er maar een.
Een kastheteroquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ben homo, maar scheer alleen mijn gezicht en verder niets. Wat ben ik nu dan?
En dan vooral de benen, armen en okselsquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:54 schreef mieuwmieuw het volgende:
Mannen die hun lichaam scheren. [ afbeelding ]
Als je het mooi vind moet je het vooral doen, maar ik ben een beetje tegen op de trend van mannen moeten glad zijn. Je krijgt er ook speciale reclame voor enzo. Vrouwen die er op af knappen zijn niet eens de moeite waard, maar daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:29 schreef Samson het volgende:
[..]
Een kastheteroIk ben geen homo maar scheer wel een hoop (nee, geen benen...) Maar meer ivm sport en omdat ik het gewoon mooier vind, iedereen moet dat ook persoonlijk maar weten. Het is idd wel een gedoe maar je spieren zien er beter uit etc. Ik ken iemand die dus flink haar op zn rug/schouders heeft en ook de houding van: zo ben ik gewoon puur natuur, hier moet je het maar mee doen. Verder ontzettend aardige jongen. En geloof me, elke date die hij gehad heeft knappen de meiden daar massaal op af. Dus trek je conclusie.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:48 schreef FashionXstar het volgende:
Mannen met haar zijn sexy!
[ afbeelding ]
![]()
Meid toch!!quote:
hihiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
en dan jou naar hun toe laten rijden, dat ze in het echt zo tegenvallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |