want wegzappen doettie niet..quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:16 schreef Armageddon het volgende:
Je zit er gewoon op te geilen. Zeg dat dan.
Goeie!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:16 schreef Armageddon het volgende:
Je zit er gewoon op te geilen. Zeg dat dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Maar je wordt ook zonder tanden geboren"quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:16 schreef Sanderrrr het volgende:
"Maar je wordt ook naakt geboren"13.gif
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:24 schreef Sanderrrr het volgende:dude .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:24 schreef Sanderrrr het volgende:80 jaar geleden was ze wel geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lawamena hitihala Lawamena haulala
Blijkbaar kom jezelf ook op nudisten campings om daar te lopen gluren vuilakquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:15 schreef B.E.D het volgende:
Beetje in je blote pielemuis over de camping paraderen.
En in je blote hanguiers en envelopje achter de toonbank staan van je winkeltje.
In je nakie met 2 andere blote kerels op een tractor rondrijden, en ergens in het bos met een zaag in de weer zijn!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:24 schreef Sanderrrr het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Uhuh, da's in de sauna ook altijd zoquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:03 schreef Smart_ass het volgende:
Dat publiek wat er op zo'n campings afkomt is ook vaak oud en alles hangt enzo.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:24 schreef Sanderrrr het volgende:IK WIL DOOOOODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herinner me die aflevering ook gewoon nogquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
Die reportage van TON was geniaal op die naaktcamping.
Pubermeisje die met ouders naar de naaktcamping ging, een bejaarde met een lulprotese waardoor het leek alsof ie altijd een stijve had etc.
Zou die aflevering nog wel eens willen zienWas van SMS6
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:24 schreef Sanderrrr het volgende:moest dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was idd humor, wat een klotetoeval dat ze hem niet hebben in het Beeld en Geluid archief, kost iets van 20 euro om het daaruit te laten branden maar dat is het wel waard.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ja die ja
Die vent in die rolstoel met zijn stijve tokus was
geniaal, hij was er eens voor van een camping af gesodemierd.
Die aflevering moet toch nog wel ergens
zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TON seksvakanties was ook echt epic. Sowieso TON.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
Die reportage van TON was geniaal op die naaktcamping.
Pubermeisje die met ouders naar de naaktcamping ging, een bejaarde met een lulprotese waardoor het leek alsof ie altijd een stijve had etc.
Zou die aflevering nog wel eens willen zienWas van SMS6
Ja vind ik ook, Ton moet op herhaling. Er was ook eens een uitzending over 'helse pijnen'. Die vrouw had helse brandende pijnen aan haar vagina (ze sprak het uit als "mijn vaggina brandt!"). Ton continu vragen waar heeft u precies last van en waar? Het was bespottelijk maar ook wel weer lachen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
TON seksvakanties was ook echt epic. Sowieso TON.
Dat zijn alle TON-afleveringen eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:59 schreef user_friendly het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, Ton moet op herhaling. Er was ook eens een uitzending over 'helse pijnen'. Die vrouw had helse brandende pijnen aan haar vagina (ze sprak het uit als "mijn vaggina brandt!"). Ton continu vragen waar heeft u precies last van en waar? Het was bespottelijk maar ook wel weer lachen.
TeeVeePee voor die reportages dan maar, is er niet een of andere website waar die reportages opstaan ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat zijn alle TON-afleveringen eigenlijk.
Hij mag weleens wat aan fitness gaan doen.quote:
Omdat ze die misschien niet meer kunnen betalen? Omdat de vakanties zo duur geworden zijn? En daarom mensen maar geen kleren kopen zodat ze toch maar ooit een keer op vakantie kunnen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:15 schreef B.E.D het volgende:
WAAROM doen mensen dat.
Trek een broek aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |