Dat kan helemaal niet volgens Angstgegner!!1111quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als Jol 4-4-2 gaat spelen wel ja.
Elia overigens deze week in gesprek met Ajax.
Ik lul ook maar wat hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet volgens Angstgegner!!1111
Mooi, die kut Engelaar hoef ik helemaal niet. Eigen jeugd eerst voordat je zo'n uitgerangeerde voetballer gaat kopen voor veulste veul geld.quote:Griekenland is de volgende bestemming van Orlando Engelaar, beweert Bild. Panathinaikos en coach Henk ten Cate zijn volgens het Duitse sensatieblad 'ganz heiss' over de middenvelder van Schalke 04. De Bundesliga-club zou de lange spelmaker voor 3,5 miljoen euro kunnen verkopen aan de Grieken. Vorige zomer betaalde Schalke nog zes miljoen euro aan FC Twente voor Der Holland-Flop, zoals Bild de international bestempelt.
Want ervaring heb je helemaal niet nodig in het elftal.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:17 schreef toma het volgende:
[..]
Mooi, die kut Engelaar hoef ik helemaal niet. Eigen jeugd eerst voordat je zo'n uitgerangeerde voetballer gaat kopen voor veulste veul geld.
Precies.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:18 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Want ervaring heb je helemaal niet nodig in het elftal.
De 'ervaring' van Engelaar kan Ajax iig missen als kiespijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:18 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Want ervaring heb je helemaal niet nodig in het elftal.
Opzich heb je gelijk. Daarnaast is Engelaar voetballend matig. Waarom daar miljoenen voor neerleggen als je een heleboel, en zeker niet de minste, spelers op die positie hebt. Gabri, Vertonghen, Enoh, Lindgren, Anita, V/d Heijden, Blind, Donald (?). En zo'n enorme ervaring heeft Engelaar nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:17 schreef toma het volgende:
[..]
Mooi, die kut Engelaar hoef ik helemaal niet. Eigen jeugd eerst voordat je zo'n uitgerangeerde voetballer gaat kopen voor veulste veul geld.
Vakantietijd enzoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:23 schreef ktnxbye het volgende:
Volgens mij is er helemaal geen transfer van Vermealen. Het is angstvallig stil.
Volgens mij is het al helemaal rond, toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:23 schreef ktnxbye het volgende:
Volgens mij is er helemaal geen transfer van Vermealen. Het is angstvallig stil.
Tussen Ajax en Arsenal waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:24 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij is het al helemaal rond, toch?
Gewoon wachten tot het 1 juli is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:23 schreef ktnxbye het volgende:
quote:Elia in gesprek met Ajax
Eljero Elia heeft nog deze week een gesprek bij Ajax. De Amsterdamse club wilde de 22-jarige linksbuiten van FC Twente eigenlijk afgelopen winterstop al inlijven.
Elia was toen ook persoonlijk al rond met de Amsterdammers, maar uiteindelijk haalde Ajax Rob Wielaert van FC Twente. De kans om een tweede speler van Twente te kopen werd klein geacht. Ook enkele clubs uit de Engelse Premier League hadden belangstelling voor Elia, die in januari echter zijn contract met FC Twente verlengde tot medio 2013.
Elia begon zijn loopbaan bij ADO Den Haag en werd twee jaar geleden door toenmalig Twente-trainer Fred Rutten naar Enschede gehaald. In Twente groeide hij uit tot een van de smaakmakers.
Bondscoach Bert van Marwijk haalde Elia bij de selectie voor de WK-kwalificatieduels van Oranje tegen IJsland en Noorwegen. Zaterdag kwam Elia echter niet in actie. Vanaf de tribune in Reykjavik zag hij het Nederlands elftal met 2-1 winnen van IJsland en zich als eerste Europese land plaatsen voor het WK.
Woensdag werd al bekend dat de Amsterdammers nog deze week een officieel bod uitbrengen. Het bod zou volgens de Telegraaf minder dan tien miljoen euro bedragen, terwijl FC Twente tot nu toe zou vasthouden aan een vraagprijs van twaalf miljoen euro.
DePers
De clubs zijn er wel uit ja, alleen Vermaelen moet er nu nog met Arsenal uit zien te komen. Als hij uitgespeeld is met België zal dat gebeuren.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:24 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij is het al helemaal rond, toch?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als Jol 4-4-2 gaat spelen wel ja.
Elia overigens deze week in gesprek met Ajax.
quote:
quote:
Zeg niet dat Elia geen versterking is, maar Jol gaat geheid met een ander systeem spelen. Hoe wil je in hemelsnaam met Elia, Suarez, Sulejmani, Cvitanich én Aissati spelen? Zien ze dat bij Ajax niet ofzo?quote:
Geen Dario prob.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zeg niet dat Elia geen versterking, maar Jol gaat geheid met een ander systeem spelen. Hoe wil je in hemelsnaam met Elia, Suarez, Sulejmani, Cvitanich én Aissati spelen? Zien ze dat bij Ajax niet ofzo?
Ben toch wel benieuwd wat Jol hierover heeft gezegd dan. En op welke positie hij Elia ziet staan.
Ik denk dat ze toch rekenen op een vertrek van Suarez, anders is deze aankoop niet duidelijk te verklaren.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zeg niet dat Elia geen versterking, maar Jol gaat geheid met een ander systeem spelen. Hoe wil je in hemelsnaam met Elia, Suarez, Sulejmani, Cvitanich én Aissati spelen? Zien ze dat bij Ajax niet ofzo?
Ben toch wel benieuwd wat Jol hierover heeft gezegd dan. En op welke positie hij Elia ziet staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |