Jij moet het volgend voetbalseizoen echt zwaar hebbenquote:
Indd. Of hij nu gewoon weer de boot miste, of niet meekon weet ik niet. Maar hij is niet op zijn sterkstquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:10 schreef Szura het volgende:
OT: Menchov mag wel blij zijn dat ze vooraan niet volop doorreden en dat ie er nog bij kon komen
quote:Mentsjov komt wel een beetje over als die Irakese minister van informatie onder Saddam, "Er is helemaal niets aan de hand" (terwijl er op de achtergrond zo'n 50000 Amerikaanse militairen Bagdad intrekken).
Het is erg maar moest er wel om glimlachen. Waar zal menchov zich nu op richten? Berg etappe overwinning? Het is toch vrij .. zinloos om nu nog alleen voor het klassement te gaan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:27 schreef Ericr het volgende:
4 minutes or 5 minutes, makes no difference, no?
Maar dit was in de Giro en de 2 vuelta's die hij won toch niet het geval ? In de giro is hij ook eens gevallen en in de vuelta heb je ook waaier etappes..quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het begint een beetje triest te worden.
Als er een waaier wordt getrokken of een valpartij is en ze gaan opsommen welke klassmentsrenners zich hebben laten verrassen omdat ze te ver naar achteren zaten, kunnen ze ondertussen Menchov standaard bovenaan zetten. Je zou toch denken dat hij ondertussen per ongeluk al eens iets juist had gedaan.
Wie dan allemaal? Ik zie Menchov op 1 minuut, en verder valt het wel mee volgens mij.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef Klopkoek het volgende:
1 opsteker: meer klassementsrenners hebben tijd verloren
Nee hoor, hij heeft echt niet zoveel tijd verloren toen dat hij zonder dat tijdsverlies zou hebben gewonnen. Dan had hij volgens mij nog steeds een minuutje tekort gekomen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef Klopkoek het volgende:
Vorig jaar heeft hij ook onnodig tijd laten liggen. De tijd die hij daar onnodig liet liggen was net genoeg om met 10 seconden voorsprong de Tour gewonnen te hebben.
Ik weet wel: dat telt niet maar toch. Om aan te geven dat Menchov al vaker op cruciale momenten iets heeft laten liggen.
Dessel, Rolland, Anton, Moinard, Karpets, Coppel, Moreau, Arroyo, Astarloza, Zubeldia, Guttierez, Casar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Wopper1 het volgende:
Wat is er met die gast zeg.
[..]
Wie dan allemaal? Ik zie Menchov op 1 minuut, en verder valt het wel mee volgens mij.
Jawel. Hij verloor 40 seconden met een waaier, 40 seconden met een afdaling, viel een keer en verloor 20 seconden doordat hij iemand niet kon ontwijken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft echt niet zoveel tijd verloren toen dat hij zonder dat tijdsverlies zou hebben gewonnen. Dan had hij volgens mij nog steeds een minuutje tekort gekomen.
Gevallen, no?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dessel, Rolland, Anton, Moinard, Karpets, Coppel, Moreau, Arroyo, Astarloza, Zubeldia, Guttierez, Casar.
Positief blijven he? Zal Menchov ook wel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |