quote:Ronaldo mag voor 94 miljoen naar Real
LONDEN - Cristiano Ronaldo staat dicht bij een overstap naar Real Madrid. De Spaanse club heeft toestemming van Manchester United gekregen om met Ronaldo te gaan praten over een overgang van de Portugees. Real heeft daartoe een recordbedrag geboden voor Cristiano Ronaldo. De Spaanse voetbalclub heeft er 94 miljoen euro (80 miljoen pond) voor over om de aanvaller van Manchester United over te nemen.
,,Cristiano heeft opnieuw laten weten dat hij graag weg wil. Na overleg met zijn managers hebben we hem toestemming gegeven met Real Madrid in gesprek te gaan'', aldus Manchester United op zijn website. ,,We gaan ervan uit dat alles rond 30 juni is afgerond.’’
De speler moet enkel nog zelf overeenstemming bereiken met Real Madrid.
Real Madrid kocht eerder deze week al de Braziliaan Kaka van het Italiaanse AC Milan. Hij kostte de club 65 miljoen euro. Dat was al bijna de duurste transfer ooit. Met het bod op Ronaldo overtreft Real Madrid het record van 73 miljoen voor de Fransman Zinedine Zidane van acht jaar geleden.
Ronaldo stond al lange tijd in de belangstelling van Real. Vorig seizoen deden de Spanjaarden ook al veel moeite hem naar Madrid te halen. Toen besloot de Portugees bij Manchester United te blijven. Hij kende een succesvol voetbaljaar in Engeland met de landstitel en de finale van de Champions League.
Ze zijn nog niet klaar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:24 schreef Fortitudo het volgende:
waarom ze ipv c. ronaldo niet 2 verdedigers halen en nog geld overhouden is mij een raadsel
ze zijn verreweg het zwakste in de verdediging
“These excessive transfers are happening almost every day,”quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:28 schreef mcyodogg het volgende:
ik wacht trouwens met smart op de reacties van Blatter en Platini, die al bergen commentaar hebben als er ook maar een gerucht is van een megabod van een Engelse club.
Oh wacht. Hier spreekt Platini al: http://www.foxsports.com.au/story/0,8659,25624249-23215,00.html
Ik weet zeker dat hij bij Real slecht gaat presteren.quote:
Dat is iets andersquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:40 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij bij Real slecht gaat presteren.
Ja ik zou ook voor "slechts" 9 miljoen per jaar niet echt mijn best doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:40 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij bij Real slecht gaat presteren.
Mwoah, daar is ie toch te veel Portugees voorquote:
Daarom past ie toch perfect bij Realquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mwoah, daar is ie toch te veel Portugees voor
Nee, ik heb ergens nog wel wat sympathie voor Realquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:42 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daarom past ie toch perfect bij Real
Knap hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, ik heb ergens nog wel wat sympathie voor Real
Ja, viel mij ook al op. Op zich heeft hij daar dus wel een lange 'leercurve' gehad; pas 2 / 3 jaar na zijn komst begon ManU weer echte prijzen te pakken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat ie al 6 jaar bij Utd zat trouwens.
Eerste drie jaar was het veel showen en weinig effectiviteit. Al ruineerde hij toen ook al defensies, alleen niet erg regelmatig. Naar mijn mening speelde hij voetballend gezien zijn beste jaar in 2006/07.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat ie al 6 jaar bij Utd zat trouwens.
quote:In financial terms, though, the real winner is Ronaldo, 24, who is expected to sign a six-year contract before being formally confirmed as a Real player on July 1.
His salary will start at £9.5 million a year, rising 25 per cent annually to a staggering £29 million — or just over £557,500 a week — in the final year. He stands to earn up to £107 million.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |